Jeg ble solbrent til tross for faktor 30!

Jeg forsøkte meg i bikini på terrassen her på fredag. Det var så nydelig vær, og jeg ville få litt farge å denne vinterbleke huden min. Men klok av skade fra tidligere så hadde jeg kjøpt inn ny solkrem med faktor 30. Så derfor trodde jeg at det skulle gå helt fint med meg ut i solen. Men nok en gang så tok jeg feil når det kommer til min hud og sol. For det gikk ikke mange minutter før jeg kjente at solen var for sterk for min hud. Det begynte å svi, og jeg måtte bare komme meg inn etter omtrent 20 minutter.

Da var jeg allerede ganske rødflammet i ansiktet, og jeg var solbrent på lår og legger. Heldigvis gikk jeg inn tidlig nok til at det ikke var for smertefullt. Men jeg ble jo litt oppgitt over hele greia. Så nå må jeg etter gode råd fra Dere, få hjem solfaktor 50! Min hud er tydeligvis ikke så glad i solen, og jeg vil ikke bli så brent som de forrige gangene. Det er ikke bra for huden min, og det er svært smertefullt. Jeg har faktisk lært en del av mine feiltrinn på dette området.

Jeg får bare være flink til å smøre meg i sommer, og håpe at jeg får fin farge likevel. For jeg ønsker jo å bli sommer brun, og ikke se ut som en rosa gris. Dette er jo ikke et alvorlig problem. Men det var litt surt når jeg endelig hadde våget meg i bikini, og lagt meg ut på terrassen. Det er nemlig ikke lett for meg å grave frem bikinien selv om det er hjemme. Det føles ikke så naturlig for meg å vise så mye kropp. Faktisk så har jeg ikke vært på en strand på mange år. Men jeg har egentlig tenkt meg dit i år. Blir Du lett solbrent?

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube , Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg