JEG BLIR FLAU!

God morgen!

Da er vi i gang med nok en uke, og november er så vidt kommet i gang. Jeg gleder meg til å ta fatt på denne uken, og skal forsøke å beholde en god balanse de kommende dagene. I tillegg så skal jeg jobbe aktivt for å skape bedre innhold her på bloggen min. Det er noe som jeg virkelig må skjerpe meg på, og som bli negativt påvirket av mine smeller sånn ellers i livet. Når jeg mister overskudd, så blir bloggen min preget av det.

Jeg ønsker å ta dere med i hverdagen min, og da må jeg også vie mer tid til å dokumentere det som faktisk skjer. Her har jeg en vei å gå, så jeg håper dere er tålmodige med meg. Kanskje jeg må legge vekk en del sjenanse, og ta mer bilder mens jeg gjør ulike ting. Dere ønsker jo å se mer av det som skjer, og jeg må finne gode løsninger som fungerer for bloggen og meg selv.

Det er nemlig der skoen trykker for min del. Jeg kvier meg litt for å ta bilder i ulike settinger, og til å be andre om å ta bilder av meg. Vet det kanskje høres litt teit ut etter alle disse årene med blogg. Men sånn er det faktisk. Dette kommer til å utfordre meg litt, kjenner jeg. Men skal jeg videre, så må jeg forsere disse utfordringene. Nå er jeg klar over hva som er galt, og da kan jeg ta fatt i det på en annen måte.

Når jeg er ute på mine aktiviteter, så må jeg derfor bli bedre på å vise det frem. Ikke absolutt alt som jeg gjør, men mer enn det jeg gjør akkurat nå. Tror faktisk at jeg tenker på min hverdag som lite spennende. Men det kan jeg jo ikke bestemme at dere skal synes. Så jeg skal forsøke å vise dere mer, og så kan dere gi meg tilbakemelding på hva dere ønsker å se mer av her inne hos meg. Blir takknemlig for gode tips! Ha en strålende mandag, så snakkes vi igjen i kveld!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Vibbedille: Wenche har fått mange innspill på at foto og tekst ikke samsvarer. Men hun har ikke gjort noe med det,blokkerer for det meste oss som kommer med konstruktiv kritikk. Så trist,vi vil jo alle at bloggen skal bli bedre.
      Tenk så kjekt å feks fått se bilde av den gode maten hun lager til selskap, se bilder av oppussing osv. Håper du forstår Wenche at vi ønsker bedre kvalitet på bloggen din.

    2. Skal gi deg et tips; (Dette er velmenet råd) Om du forteller om diverse som du gjør er det liten sammenheng mellom innhold og da evn bare masse selfi, det er det du mener og har skjønt nå vil eg tro?

      Men en annen ting, du trenger ikkje selv være med på alle bildene selv om du skal vise hva du gjør. Eg gjør mye gjennom uka som eg skriver og forteller om, men det er ikkje ofte eg selv er m på bildene. Ta fine bilder av det du gjøre og fortell. Er du på tur? Ta fine bilder ute, lag evn små installasjoner ute med ting og tang som kan fortelle leserene dine hva du gjør. Skal du bake? Vel da tar du bilder av det, men du trenger ikkje være med på bildene. Ta gøyale, fine bilder på type kjøkkenbenk med f.eks noen ingredienser og diverse. Skal du male en vegg? Det trenger ikkje være bilder av deg med en malerkost. Ta detaljbilder.

      Vitsen er å inspirerer leseren og det blir man ikkje av kun selfie verken på den ene eller andre måten. Du trenger heller ikkje et speilrefleks for å få til dette (Ser mange skriver at de skal ta bedre bilder når de en gang får seg kamera-det er ikkje godt nok!) Har du god mobil er du godt på vei. Ta gjerne en titt i bloggen min, eg tar myyye bilder(KUN m mobil) hver dag, gjerne 10 tallsbilder av alt og så plukker eg og klipper bilder til eg er fornøyd 🙂

      Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg