JEG BLIR HJEMME!

 

God kveld!

Akkurat nå så er jeg glad for at ingen utenlandsturer var bestemt i den nærmeste fremtiden. Ikke er jeg den som reiser så mye i det hele tatt egentlig, men det ville vært surt dersom man allerede hadde planlagt en reise i lang tid. Men sånn er verden akkurat nå, og nå er ikke noen land grønne lenger. Alt er satt i beredskap, og man skal ikke reise noen steder, uten at man er helt nødt. For meg personlig, så føles det helt naturlig å holde seg hjemme. Ikke utsette seg selv for ekstra smittefare. Men heller fokusere på å ha det bra hjemme i nærområdet.

Jeg ønsker ikke å dra noen steder akkurat nå. Ikke i Norge en gang. Eneste som egentlig ligger planlagt frem i tid, er et lite julebord i november i Oslo. Men det henger allerede i en svært tynn tråd for min del. Det viktigste for meg nå, er å holde meg frisk her hjemme. Forholde meg til de reglene som gjelder, og ikke ta noen unødvendige sjanser. Da har jeg i hvert fall gjort det jeg kan, og vet at mer kan jeg ikke få gjort. Kan selvsagt likevel bli smittet. Men jeg vil vite at det i så fall er et uhell, og ikke skyldes dumme avgjørelser.

Kan vi ikke bare bli hjemme nå, og kose oss her? Vi burde strengt tatt bli hjemme i Norge ut 2020. Sånn er det bare nå, og jeg skal passe på meg og min familie. Noen tenker kanskje at jeg er litt vel redd. Men jeg er i risikogruppen, og ønsker å holde meg frisk. Da blir jeg heller hjemme i min egen by, og gjør det beste ut av det. Hva gjør du?

Klem fra Wenche

1 kommentar
    1. Jeg holder meg hjemme, og gjør det så lenge viruset er”løs”
      Jeg er ikke i noen risikogruppe ,men har masse mennesker rundt meg som er det, og ønsker ikke å smitte noen..ikke engang med et uhell.
      Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg