Jeg blir så fort irritert!

Jeg kjenner på kropp og sinn at det tærer på kreftene mine for øyeblikket. For jeg blir skikkelig irritert så altfor fort. Det er typisk meg når jeg går på sparebluss. Jeg liker ikke å være en krutt tønne, men jeg kjenner det nå. Så da må denne damen roe seg helt ned denne helgen. Ikke stresse med unødvendige ting. Spise godt og sove masse. Da kommer overskuddet tilbake igjen. Det er ikke noe verre enn det. Men jeg liker ikke meg selv noe særlig når jeg blir så sur og gretten. Det er liksom ikke meg. Men der finnes ikke et eneste menneske på denne kloden som aldri blir sur iblant.

Det går heldigvis fort over for min del. Noe av dette handler om dårlige mat rutiner den siste uken. Men der er også mange private tanker som svirrer inni hodet mitt hele tiden. Jeg får ta en ting om gangen, og løse flokene etter hvert som de dukker opp. Nå er jeg i hvert fall der at jeg innser problemet mitt, og vil gjerne løse dette på best mulig måte. Så da passer det jo godt at det faktisk er helg, og jeg kan ta det litt mer med ro. Jeg føler meg heldig som har en familie som støtter meg. Så de fortjener ikke at mamma er sur og gretten.

Vi får ta en dag om gangen, og gjøre så godt som vi kan. Jeg er sikker på at dette skal gå bra. Men jeg må være flinkere til å spise jevnlig. For det har så mye å si for hvordan dagene mine blir. Det skal bli deilig å roe ned noen ekstra hakk i helgen. Og så får jeg finne en god løsning som fungerer for meg. Et skritt om gangen er nok. Og jeg visste at mat kom til å bli utfordrende for meg igjen. Sånn er det bare, og jeg jobber med meg selg. I dag kom frokosten til riktig tidspunkt, så det er jo et fremskritt! Jeg tar med meg alle gode ting som jeg mestrer. Så får jeg ta ansvar for egen helse og velvære!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg