Jeg blir så fort sliten!

Jeg har den siste tiden kjent at jeg blir veldig fort sliten i hverdagen. Det er mange ting som skjer i livet mitt, og jeg forsøker etter beste evne å bevare roen. Men jeg merker at kroppen min stresser. Det er ikke så veldig gunstig, men jeg vet hvorfor det er sånn. Jeg må rett og slett jobbe med meg selv for å komme videre. Noen ganger kan små ting bli veldig store. Da er det ikke så enkelt å være meg. Men jeg vet jo også at det kun er en periode. Så kommer der gode dager etterpå. Det er helt sikkert mange ting som kunne vært annerledes. Men jeg må akseptere situasjonen sånn som det er akkurat her og nå. Jeg legger inn masse tid til hvile, og passer på at jeg faktisk spiser bra.

Når man lever med kroniske sykdommer, så vil det gå litt i bølger. Man må finne den hverdagen som fungerer aller best for akkurat deg. Jeg har kommet godt i gang med den prosessen. Men så skjer der jo plutselig ting som påvirker livet mitt atter en gang. Det føles tungt å måtte kjempe enda litt mer. Men jeg kommer ikke til å gi meg. Jeg føler meg sterk selv om jeg er sliten akkurat her og nå.  Jeg har en del ressurser inni meg, og de skal jeg bruke på best mulig måte. Noen ganger går det veldig bra, og noen dager så er det ikke noe å skryte av i det hele tatt. Men jeg er likevel glad i meg selv. For jeg er meg på min egen måte. Jeg kommer meg alltid videre. Det er sånn jeg er skrudd sammen.

Det føles noen ganger veldig tungt å være en “fighter”. Men jammen er jeg ganske stolt av meg selv. For det har vært så utrolig mange runder. Jeg har lært veldig masse, og gleder meg til å videreformidle det til samfunnet på min egen måte. Nå tar jeg det litt med ro, og bruker tiden til å planlegge fremtiden. Jeg kommer til å bli enda sterkere etter hvert som livet leves! Jeg tror det er veldig viktig for oss alle sammen at vi tenker på det gode i oss selv. Da finner alle sammen gull!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg