Jeg blir så frustrert!

Jeg kjenner at jeg bærer på en frustrasjon. Det er ganske slitsomt. Men jeg så utrolig lei av å alltid gå i motvind. Det handler om viktige ting som jeg må kjempe ekstra hardt for å få til. Hver eneste gang jeg føler at nå går det bedre, så smeller ett eller annet rett i ansiktet på meg igjen. Det er ikke tull. Jeg kjenner at det sliter veldig på meg. For jeg klarer nesten aldri å slappe skikkelig av. Det er alltid ett eller annet som jeg må fikse eller kjempe for. Noen ganger så lurer jeg på hva som skjer. For jeg merker at kreftene tæres hver eneste dag. Det unner jeg ikke noen.

Jeg vet at jeg ikke kan gi meg. Men jeg leter litt etter krefter akkurat her og nå. For jeg kjenner meg selv veldig godt. Og jeg vet at nå må jeg passe på meg selv litt ekstra. Det har jeg strengt tatt ikke mulighet til å gjøre. For jeg må kjempe de kampene som kommer nå. Det er snakk om veldig viktige ting, og jeg kan ikke bare gi opp heller. Det handler vel egentlig aller mest om at jeg må finne energi. Det kommer gjennom fysisk aktivitet og mestring. Så jeg kommer til å være i mye aktivitet rent fysisk fremover. Jeg må få orden på denne kroppen her. Da kan jeg være sterkere. Jeg trenger det. Livet er ikke enkelt.

Beklager at jeg ikke akkurat er sprudlende på denne bloggen for tiden. Det tror jeg at Dere forstår når ting kommer frem etter hvert. Men jeg må ha lov til å ha dårlige dager også. Jeg er ikke en maskin. Det handler om såre følelser, og om systemer som virkelig ikke fungerer slik som det er ment å være. Når man skal komme seg videre i livet, så er det jammen meg ikke lett. For man kan ikke stole på at noe blir stående slik som man hadde blitt enige om i utgangspunktet. Jeg må alltid være forberedt på nye runder. Det er noe som virkelig sliter meg ut. Men jeg gir ikke opp, og forsøker å møte livet med et smil. Så kan man heller jobbe med det som skjer på innsiden for seg selv. Det er en del ting som må lande. Men jeg vet bare ikke når det kommer til å ordne seg enda.

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg