Jeg blir så gira!

De siste ukene har virkelig gjort meg veldig gira! For jeg merker at all den støtten som jeg får fra dere, hjelper meg videre. Og nå er jeg så inspirert til å jobbe på en konstruktiv måte. Da frigjør jeg nemlig energi, og jeg kan kose meg med fremgangen. Det er så gøy når jeg får fine meldinger, og heiarop. Dere skal vite at det betyr så masse for meg. Når man har satt seg høye mål, så krever det masse energi å gjennomføre alt sammen hver eneste dag. Men sammen med dere, så går det fint!

Vi er et team. Dere følger meg i min hverdag, og det liker jeg veldig godt. Tenk å ha sin egen heiagjeng på en helt vanlig søndag. Det har jeg fått, og det varmer hjertet mitt. For jeg trenger å få tilbakemeldinger på den jobben jeg gjør. Først da kan jeg bli flinkere, og skape innhold som dere liker. Jeg kommuniserer derfor ofte med dere, og svarer på alle meldinger så raskt jeg kan. Mobilen går nesten varmt noen ganger. Men jeg elsker å kunne snakke med dere.

Jeg har mange planer, og jeg får så masse energi av å lære. Det er alltid noe som kan bli enda bedre på. Og jeg må blant annet jobbe med mine tekniske utfordringer. Heldigvis så har jeg gode folk som kan hjelpe meg når jeg står fast. Det er ikke alle dager som er like enkle, men jeg blir pushet fremover av dere. Jeg er så glad i dere. Når jeg får tilbakemeldinger, så forsøker jeg å bruke dem på en positiv måte. Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen. Tusen takk for at du følger meg i min hverdag!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg