Jeg blir så inspirert av Dere!

Jeg er så glad for at Du leser bloggen min, eller følger meg i mine kanaler! Det er en stor inspirasjonskilde for meg. Nå er det mange ting som skjer, og jeg blir så glad av å se fremgangen. For vi blir stadig flere, og det er noe som jeg virkelig setter pris på. Jeg jobber så godt som jeg kan for å skape bra innhold på de ulike plattformene. Heldigvis så er det masse å skrive om, og jeg går ikke lei! Å jobbe som Influencer er en livsstil som jeg trives veldig godt med. Faktisk så merker jeg at det bare blir mer og mer spennende og utfordrende. Tenk at jeg faktisk får lov til å jobbe med det som er en passion for meg!

Nå beveger jeg meg ofte utenfor komfortsonen. For jeg skal komme meg videre, og da må jeg legge vekk den usikre jenta. For nå har jeg noen som tror på meg, og som deler min entusiasme når det kommer til sosiale medier. Jeg har blitt kjent med en herlig gjeng som virkelig motiverer hverandre i hverdagen. Det er så viktig å ha en heiagjeng som oppriktig ønsker Deg alt godt. Og jeg heier vilt på de, for det er så dyktige Influencere. Jeg gleder meg skikkelig til alt som skal skje i tiden fremover. Og jeg skal dele det på mine kanaler! Det er helt rart å tenke på hvordan de siste ukene har gitt meg påfyll av energi og pågangsmot.

Jeg smiler, og er veldig glad. Tusen takk til hver enkelt av Dere! Det er veldig viktig for meg å si det til Dere. Jeg har fått nye muligheter i livet, og det er helt fantastisk for meg. Endelig har jeg virkelig troen på en god fremtid, og jeg skal gjøre mitt aller beste. For nå er jeg så klar for videre fremgang, og jeg skal virkelig by på meg selv. Takket være alle som følger meg, så har jeg jo vært kreativ hver eneste dag. Det har gjort meg friskere, og jeg har det bra nå. Så ikke glem at jeg er svært takknemlig. Ha en fin kveld!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg