Jeg blir så rørt!

Det er utrolig hyggelig å lese meldinger fra dere. Da blir jeg veldig glad, og i mange tilfeller veldig rørt. For det betyr masse for meg at dere ønsker å følge meg i min hverdag. Den siste tiden så har jeg fått en del meldinger, hvor jeg blir kalt som forbilde/inspirasjonskilde. Det er jo så kjekt å høre, men det får meg samtidig til å tenke over det ansvaret som ligger i de ordene der. For ja, jeg ønsker å bidra til et varmere samfunn med mer åpenhet og respekt. Så da må jeg jo også være ansvarlig i de valgene som jeg tar i eget liv. Men jeg er bare et menneske, og tar feil slik som alle andre. Noen ganger går jeg skikkelig på trynet, men det er ikke så farlig. For da kan jeg lære masse av den situasjonene, og spre tankene mine med dere.

Men jeg kjenner at det pålegger meg et ganske stort alvor. For det er mange mennesker som er inne på mine kanaler i løpet av en måned. Da må jeg levere et budskap, som jeg kan stå inne for. Jeg har kommet frem til at jeg må være meg selv. Stole på at det er godt nok, og at det er lov å feile litt. Så lenge man innser feilen, og kan gjøre noe med det i etterkant. Det er så viktig for meg å kunne skrive direkte fra hjertet. Så derfor kan jeg ikke lage så mange regler for meg selv hele tiden. Det fungerer bra sånn som det er nå, og jeg så glad for å høre at dere liker det. Å kunne ha den dialogen med dere, er så viktig. Så jeg håper at dere fortsetter å sende meg tilbakemeldinger via kanalene mine.

Å bli kalt et forbilde, er en stor ære. Det tar jeg inn i hjertet mitt, og minner meg selv på at min offentlige stemme faktisk er viktig for noen der ute. Jeg er så heldig som kan fylle dagene mine med innhold, og faktisk aldri gi opp troen på en bedre hverdag. Jeg heier på alle sammen der ute, og er sikker på at vi kan hjelpe hverandre. Alle sammen kan videreutvikle seg selv. Men må være villig til å jobbe seg fremover. En dag om gangen. Sammen blir vi enda sterkere. Jeg er så glad i dere, og sender en stor takk til alle som følger meg. Dere er viktige i mitt liv, og gir meg en bekreftelse på at jeg gjør noe riktig. Det er stort for meg. Tusen hjertelig takk!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg