JEG BLIR UROLIG!

God kveld!

Da er kvelden her, og det er helt rolig her hjemme. Jeg elsker de siste timene om kvelden. Da ønsket jeg fullstendig ro, og kun ha fokus på avslapping. Forberedelsene til morgendagen er gjennomført allerede. Treningsmatten ligger klar på gulvet, og treningsklær er plassert på soverommet. Så er det lett tilgjengelig når jeg våkner i morgen tidlig. Alt er på stell.

Jeg kjenner at jeg er mer forsiktig, og trives best her hjemme. Der har blitt mer smitte i Lindesnes nå, så jeg er litt urolig. Men vi må bare ta en dag om gangen, og følge de rådene som vi får av myndighetene. Livet skal jo på en måte gå som normalt, selv om pandemien fortsetter. Her hjemme har jeg uansett nok å gjøre. Jeg elsker kreativ jobbing, så jeg har mange planer.

Min uro kan ikke stoppe meg! Jeg må tenke positivt, og fortsette med hverdagen. Ikke bli hysterisk, men heller være litt forsiktig. Tror vi alle sammen kan kjenne det litt i magen noen ganger. Med det ordner seg alltid!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg