Jeg blokkerer deg!

Jeg har den siste tiden vært utsatt for netthets og nett troll. Det er jeg ikke overrasket over i det hele tatt. For når man velger denne bransjen, så kommer det garantert til å skje før eller siden. Men jeg er en voksen dame, og jeg lar meg ikke tråkke på lenger. Så dersom du ikke klarer å vise helt vanlig folkeskikk på mine kanaler, ja så blokkerer jeg deg! For du får ikke lov til å være her for å spre dritt om meg og mitt liv.

Jeg tar gjerne imot konstruktiv kritikk, og det har jeg lært masse av. Så det er ikke vanskelig for meg å få de tilbakemeldingene. Men dersom man aldri blir ferdig med en diskusjon, og ordlyden blir ufin så er det slutt. På mine kanaler skal jeg ha et positivt fokus, og det får ikke nett troll lov til å ødelegge. Det er egentlig bare trist at så mange mennesker bruker energien sin på å spre dritt om andre mennesker dag ut og dag inn. Men de får ikke være hos meg, sånn er det bare.

Når man er influencer, så kommer stormene iblant. Men det er ikke bare negativt. For det skaper rykter om hvem jeg er, og da besøker folk kanalene mine for å sjekke meg ut. Det betyr igjen flere besøk på mine kanaler, og det liker jeg jo! Så det fører egentlig kun til økning når Jodel tar av. Jeg kan ikke annet en å flire av akkurat det. For trollene lager jo bedre tall for meg. Det gjelder å se det positive i alt som skjer, og så jobbe videre med det som jeg elsker aller mest.

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg