Jeg blottlegger sjelen min!

God morgen!

I forrige uke så hadde jeg noen tøffe kvelder her hjemme, og det resulterte i nye sangtekster. De er veldig personlige for meg, og i dag skal vi gå gjennom det på min musikkterapitime. Jeg kjenner at jeg faktisk gruer meg litt til akkurat det. For det er så mange følelser som blusser opp i meg når jeg leser tekstene mine. Denne gangen så har jeg sendt tekstene på forhånd til musikkterapeutene, og da har jo de også kunnet forberede seg litt på forhånd. Men det er en sånn rar miks av følelser rundt dette. For på den ene siden så er stolt over det jeg klarer å produsere, men så er jeg samtidig inne på svært sårbare temaer. Jeg ønsker å dele, men det er noen ganger en ganske vanskelig prosess å stå i.

Men jeg vet at de viser meg respekt, og at jeg kan ta det i mitt eget tempo. Det er jeg så glad for, og jeg kan si stopp dersom det blir for hardt akkurat her og nå. Jeg er skikkelig spent på hva vi får til, og det blir i hvert fall en plate som er stappfull av mine personlige opplevelser og erfaringer. Det er godt å kunne skrive det ut av kroppen min. Men det kan fortsatt gjøre veldig vondt. Så jeg må ta vare på meg selv midt opp i dette her. Jeg gleder meg uansett til å spille sammen med gjengen i dag, og det pleier å være god stemning i gruppen. Vi er en gjeng med ulike mennesker, og finner likevel et samhold i musikken som vi spiller sammen hver uke.

Så nå skal jeg få ungene av sted, få i meg frokost og så er det bare å komme seg ned på musikken. Tirsdager er noen gode dager, og jeg håper at denne dagen også blir veldig fin. Blir det noen tårer i dag, så gjør det ikke noe. For jeg skal være blant folk som virkelig forstår. Det er deilig å kjenne på! Ha en strålende dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg