JEG DIGGER BJØRN!

God kveld!

Jeg har som alle andre mine favoritt artister. Bjørn Eidsvåg kommer alltid til å være nærme hjertet mitt. Bjørn har hjulpet meg gjennom mange tunge stunder. Trøstet meg når håpet var borte. Gitt meg trøst, når jeg har vært redd. Herlige melodier som har frisket opp livet mitt. Og jeg har gjennom årene vært på flere konserter. Det er alltid en stor opplevelse.

Bjørn har fantastisk humor. Tre dager etter at jeg fikk min kreftdiagnose, så satt jeg tårevåt i Stavanger konserthus på konsert. Livredd, og med stor uro i kropp og sjel. Aldri har låten Eg ser, betydd mer for meg. Jeg hadde en hånd i min mors hånd. Og en hånd i min storesøsters hånd. Da lot jeg tårene trille. Selv på denne konserten, fikk han meg til å le.

Jeg har aldri møtt ham personlig. Det ville vært en stor drøm. Han er til stor inspirasjon når jeg nå skriver min egen musikk. Akkurat i kveld, så ser jeg på hans storslåtte konsert i Oslo Spektrum for noen år siden. Finnes knapt bedre underholdning i min verden.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg