Jeg dirrer av mestringsfølelse!

I livet mitt så har jeg alltid hatt veldig lyst til mange ting. Helt tilbake fra barndommen, så kan jeg huske at jeg har ønsket å begynne med fysiske aktiviteter. Men så ble spiseforstyrrelsen et stort problem, og jeg ble overvektig. Da er det ikke så lett å starte med fysisk aktivitet. Så jeg la vekk de drømmene, og så heller sport på tv i timevis. Men en av de ytterst få aktivitetene som jeg gjorde sammen med venninner, var badminton. Jeg kan huske hvordan vi forsøkte å sette nye rekorder. Og jeg har alltid hatt lyst til å bli bedre i badminton.

Men i gjennom livet, så har det bare blitt med tanken. Helt frem til i kveld. Da ble jeg med min minste sønn, og vi var på trening i 1,5 time sammen med Mandal Badminton klubb. Det er noe av det hardeste jeg har gjennomført på flere år. Men herlighet så utrolig kjekt! Jeg trodde seriøst at jeg skulle dø første halvtimen. Kondisjonen er jo ikke så sprek, men det kommer seg nok etter en stund. Det aller kjekkeste for meg var uten tvil å spille med minstemann. Vi koste oss skikkelig, og det var så gøy å endelig gjøre noe kjekt sammen med ham. Vi kan nemlig være ganske ofte hund og katt. Men nå var det bare moro!

For meg så var denne kvelden en milepæl. Jeg våget endelig å gjøre noe som jeg har hatt lyst til i hele livet. Det er kanskje ikke en så stor ting for deg, men det er det virkelig for meg! Jeg føler at hele kroppen er full av deilig mestringsfølelse. Og en haug med støle muskler som jeg ikke visste at fantes! Jeg er uansett utrolig fornøyd, og det var en skikkelig opptur for meg! Så da er det lov å være stolt og glad!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg