Jeg drømmer om å gi ut egen plate!

Musikken betyr alt for meg. Jeg merker at det har blitt en meget stor brikke i mitt puslespill. Det handler om drømmer som jeg har hatt siden jeg var en liten jente. Når vi skulle tegne på barneskolen, så laget alltid en tegning av meg på en stor scene. Nå har jeg kommet så langt at jeg virkelig ønsker å komme videre i musikken. Den store drømmen er å gi ut plate med egen musikk. Jeg har derfor bestemt meg for å søke midler til dette prosjektet. Det er nemlig mulig å få tak i midler. Men jeg må samtidig stille med litt egenkapital, så det kommer til å ta litt tid. Jeg har nå tenkt å komme i gang med søkeprosessene ulike steder.

Jeg kjenner at dette er et spennende prosjekt! Veien er fortsatt lang, men jeg skal komme meg noen steg videre. Det er en milepæl for meg å bare søke etter midler til min egen plate. Små steg som kan føre meg nærmere drømmen min. Den som intet våger, intet vinner! Jeg produserer musikk, og det gjør meg stolt. Endelig kan jeg ha mer fokus på musikken , og la den få lov til å påvirke livet mitt. Det er ikke enkelt å slå gjennom som artist. Men jeg vil i det minste komme ut med min egen musikk. Det er en stor drøm som nå endelig kanskje kan bli virkelighet! I dagens samfunn kan man nå ut med musikken via sosiale medier og internett. Så potensialet er jo stort!

Det er mange brikker som skal komme på plass. Men jeg er har bestemt meg for å jobbe med dette nå. Tenk så gøy dette kan bli! Dersom du vet om plasser som man kan søke, så fint om du skriver det til meg. Jeg håper inderlig at Dere heier på meg, og at jeg kan oppnå drømmen min! Musikk er den aller viktigste terapien for meg. Jeg kommer meg videre, og det er så herlig å tenke på. Jeg kan bruke masse tid på musikken fremover. Det er stas!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

4 kommentarer

Siste innlegg