Jeg drømmer om å reise!

En av de tingene som jeg virkelig ønsker å få oppleve i fremtiden, er å reise masse sammen med min kjære mann. For begge to elsker Norge, og har veldig lyst til å se hele landet på kryss og tvers. Der er ikke få grusveier på Vestlandet som vi har utforsket. Vi har hatt 3 ferier på Vestlandet til nå, og vi drømmer om å komme oss helt opp i nord. Da tenker vi å bruke hele ferien på tur, og se hvor langt vi kommer. Men ungene våre er ikke så glad i slike ferier, så vi må vente til de er flyttet ut.

Jeg ønsker også å oppleve andre land etter hvert, men der er ikke min kjære mann så veldig ivrig. Så vi får løse det på best mulig måte. Vi har god tid på å tenke ut en fin løsning. Min jobb kan jo gjøres overalt så lenge man har internett, så det er jo en fordel for oss. Jeg liker å drømme meg litt vekk iblant, og snakke om det som vi gleder oss til å kunne oppleve sammen. Nå skal jeg jo snart en liten tur til Tromsø, og der har jeg aldri vært før. Men min mann er jo ikke med, da dette er en tur med influencer kurset.

Når vi har vært på være ferier før, så er vi overalt og kikker. Små veier innover fjellet, kan vi virkelig elske. For vi er fascinert av norsk natur, og vi blir helt fortapt i det vi ser. Jeg kan stå i evigheter å se på en de store fossene som er på Vestlandet. Det har virkelig vært noen flotte turer, og jeg har så mange gode minner. Når ungene er voksne, så skal det bli kjekt å komme i gang igjen med våre ferieturer. Men alt til sin tid. De neste årene skal vi feriere sammen med ungene, og vi håper å få til en ferietur til utlandet før de er for store.

Jeg merker at det å kunne reise frister meg mer og mer. Der er så mye som jeg har lyst til å oppleve. Kanskje tar vi Hurtigruta slik som min kjære mann ønsker. Eller så klarer jeg å lokke ham med på et cruise i varmere strøk. Men akkurat det tror jeg nok ikke skjer med det første. Men vi har lov til å drømme oss vekk litt iblant. Forhåpentligvis vil vi få mange fine år sammen, og kan ta en ting om gangen. Så jeg stresser ikke med det, og koser meg heller med de gode drømmene.

Jeg har tidligere vært i Spania, Sverige, Danmark, England, Tyskland. Tsjekkia og Sør Korea. Så jeg har jo sett en del allerede. Men å få lov til å oppleve andre lands kulturer og natur, er ganske spesielt. Som barn så var vi stort sett alltid på bibelcamp ferier på Sørlandet. Men vi hadde en tur til Danmark da jeg var 4 år. Verden ligger der ute og venter på oss, så vi får se hva som skjer etter hvert. Dersom vi skal til utlandet med ungene, så får nok de en mulighet til å velge hvilket land vi skal til.

Men her og nå så er vi her hjemme, og det er deilig det også. Vi koser oss med god mat i kveld, og har det skikkelig koselig her hjemme. Det er deilig å ha min kjære hjemme, og jeg nyter det. Håper du får en fin kveld, så snakkes vi igjen om noen timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg