Jeg elsker å lage musikk!

Det er utrolig spennende for meg å kunne lage min egen musikk! Jeg har lenge hatt et ønske om å kunne få dette til. Heldigvis har jeg nå kommet i gang som låtskriver. Det er så spennende for meg, og jeg er like spent hver eneste gang jeg skal vise frem musikken min til Dere! Det er utrolig kjekt å lese de flotte tilbakemeldingene som Dere skriver til meg. Jeg får selvtillit til å fortsette med dette, og tenke positivt om det som jeg lager. Jeg gleder meg veldig til jeg kan fremføre dette offentlig i løpet av våren 2019. Det er noe helt eget å kunne synge sin egen musikk. Jeg er heldig som har flotte musikere som har lyst til å jobbe sammen med meg. Det lover godt for fremtiden.

Musikk kommer til å ha en veldig stor plass i livet mitt. Det er det jeg elsker aller mest, og som gir meg mest. Jeg glemmer alt det som er vanskelig, og bare fokuserer på musikken. Det er etterlengtede stunder hvor tankekjøret stopper. Jeg kan nesten ikke få forklart det godt nok. For det betyr så enormt mye for meg. Nå har jeg muligheter som jeg ikke ante eksisterte for meg. Det er litt usikkert enda hvordan jeg skal jobbe med musikken. Men jeg er fast bestemt på at det skal jobbes hardt. Jeg har så lyst til å nå ut til mange mennesker med musikken min. Jeg har en del planer, men det holder jeg for meg selv en stund til. Jeg merker at dette er noe som gjør meg stolt. Det er ikke dagligdags for meg. Men musikken gir meg påfyll av etterlengtet selvtillit.

Når vi spiller sammen i musikkterapien, så hjelper vi hverandre videre i livet. For vi opplever mestring i sammen med andre, og vi oppmuntrer hverandre underveis. Det er en terapiform som enda flere burde ha mulighet til å bruke. Jeg er helt sikker på at det har vært avgjørende for mine prosesser. Jeg får lov til å utvikle meg som sanger og låtskriver. Det er viktig for meg å kunne være sammen med andre musikere, og dele tanker og erfaringer. Musikken trigger følelser, og det hender at der kommer en tåre. Det er helt ok, og vi kan være oss selv. Jeg er så takknemlig for det som vi opplever der. Jeg håper inderlig at det kommer til å fortsette!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg