Jeg elsker å pynte meg!

Jeg har blitt veldig glad i å pynte meg i hverdagen. De dagene hvor jeg sminker meg, så føler jeg meg finere. Det er som om jeg trykker på en knapp, og selvtilliten øker litt. Det er ikke noe farlig synes jeg. Jeg vet veldig godt at selvtilliten skal komme innenfra. Men det gjør ikke noe om jeg gir den en dytt med litt ekstra velvære. Det er kjekt å kle seg opp litt, og få på en leppestift med frisk farge. Slike ting var ikke viktige for meg før. Men jeg har endret meg ganske mye på akkurat det området. Jeg går gjerne uten sminke hjemme. Men jeg velger som regel å sminke meg litt dersom jeg har avtaler.

Det er kjekt når man får et nytt plagg i garderoben, eller en ny leppestift. Det er bare sånn det er blitt. Jeg koser meg veldig, og har min egen måte å sminke meg på. Det er rent amatørmessig, men det fungerer fint for min del. Jeg bruker faktisk en del tid på å surfe på nettet. Da får jeg masse inspirasjon når det kommer til mote og sminke. Jeg synes det er kjekt å se på de nye trendene. Da tenker jeg alltid på om jeg allerede har noen plagg som kan styles på den måten. Skuffene mine er fulle av klær. Men jeg er flink til å ta vare på klærne i flere år. Så jeg går ikke helt villmann i innkjøp hver sesong.

Jeg bruker mer og mer tid på eget velvære. For det smitter over på familien når mamma har det bra. De ser at jeg har det fint, og at jeg faktisk koser meg i hverdagen. Litt neglelakk gjør også sitt til at jeg føler meg enda mer feminin. Det er merkelig å tenke på. For det er ikke så veldig lenge siden jeg synes det var helt unødvendig. Det er jammen sant at man kan forandre seg etter hvert som man blir eldre. Nå føler jeg meg endelig trygg nok til å kunne bruke sminke i hverdagen. Det var på tide at jeg kunne slå meg litt mer løs, og ta bedre vare på meg selv! Jeg gleder meg til å lære mer om mote og sminke. Det kommer garantert til å bli mer fargerikt, og det elsker jeg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg