Jeg elsker å sjokkere!

De som kjenner meg godt, vet jeg egentlig elsker å sjokkere folk. Der er liksom en ganske rampete del av meg som sjelden kommer frem i dagslyset. Det er gøy å gjøre noe som folk ikke forventer av meg. Jeg er jo ganske så forsiktig her på internett, men jeg kan være ganske så tullete av meg på privaten. Det handler vel egentlig bare om at jeg ønsker å bryte ut av gammelt mønster. Jeg kan ha en del ideer som aldri blir satt ut i livet. Men jeg liker å slå meg litt løs en gang i blant.

Jeg tror at det er sunt å være litt rampete noen ganger. Særlig når man har følt seg innlåst i så mange år. Det handler om små ting, og andre vil kanskje ikke si at det er rampete engang. Men jeg føler det sånn. Sånn som da jeg postet bilde av meg i bikini på bloggen. Det var noe som jeg aldri hadde våget å gjennomføre før. Men nå er jeg tryggere i meg selv, og da er var det greit å gjøre det. Jeg angrer ikke i det hele tatt, og har kun fått positive tilbakemeldinger.

Som voksen så skal man være forbilder. Det tar jeg på alvor. Men livet skal inneholde både skjemt og alvor. Så jeg tenker at det er helt greit å være litt rampete noen ganger. Det handler om en frihet til å være seg selv fullt ut, og ikke stresse med å passe inn en spesiell mal. Jeg er meg, og sånn er jeg. Noen ganger så må jeg bare flire litt, og finne på noen sprell som bryter opp den fasaden som man lever bak. Det elsker jeg! Er du også litt sånn som meg?

Vi blogges”

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg