Jeg elsker å sminke meg!

Kommersielt innlegg. Inneholder reklame og produktomtaler. Men innlegget er ikke sponset eller betalt.

Jeg elsker å sminke meg. På bildet ovenfor ser Du meg uten sminke(venstre), og med sminke(høyre). For meg så er det veldig kjekt å kunne bruke litt mer tid på velvære i hverdagen. Og jeg føler meg som oftest bedre etter at jeg har tatt på litt sminke. Ja, jeg er glad i meg selv uansett. Men det er jammen meg gøy å leke litt med deilige produkter. Når jeg får ta meg tid til dette, så koser jeg meg skikkelig. Da lytter jeg gjerne til podcast, og tar det med ro.

Jeg bruker alltid primer aller først. Jeg bruker en primer til ansiktet, og en egen til øyelokkene. Da sitter sminken mye finere og lengre. Jeg har mine favoritter fra Makeup Mekka som fungerer veldig fint. Så er det concealer under øynene, og lutt ved nesen. Etter det kommer Foundation. Jeg tar så brynene, og deretter en lys concealer på øyelokkene. Så kommer øyeskygge og mascara. Deretter bruker jeg highlight og blush . Da får jeg en nydelig glød i ansiktet mitt. Så bruker jeg en setting spray i ansiktet. Det gjør at sminken sitter fint på hele dagen. Til slutt påfører jeg leppestift. Så er jeg klar for å komme i gang med dagen!

Disse produktene brukte jeg for å lage den looken som er på bildet!

Jeg håper at Dere liker innlegget, og gi meg gjerne en tilbakemelding. For jeg lytter svært gjerne til synspunkter og tips!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg