Jeg elsker de gode dagene!

Det er ubeskrivelig deilig når der kommer gode dager midt inni en vanskelig periode. Da blir jeg så utrolig glad inni meg. For det gir meg en påminnelse om at jeg også skal få ha gode dager i livet mitt. Når man er sliten og deprimert, så er det ikke like enkelt å holde seg positiv. Men gang på gang blir jeg overrasket over hva denne kroppen tåler. Jeg kan ha så tunge dager, men så kommer der glimt av solskinn og fine øyeblikk. Det får meg til å kjempe videre. Jeg får liksom et lite håp om bedre tider.

Jeg trenger de gode dagene. Det er medisin for meg midt inni depresjonen. Når man klarer å se de gode øyeblikkene, så er man jo på riktig vei. Jeg må være veldig tålmodig, men også nyte de minuttene hvor jeg lever godt. Her om dagen hadde jeg en så fin morgen/formiddag. Jeg klarte å komme tidlig i gang med mine arbeidsoppgaver. Det resulterte i at jeg kunne ta det med ro resten av uken fordi alt sammen var ferdig, Da blir jeg så lettet, og jeg blir fornøyd med meg selv. Det skjer jo ikke så veldig ofte.

Nå skal jeg forsøke å senke skuldrene mine ned, og være mer tilstede her og nå. Fokusere på det som gjør meg godt, og som fører meg videre fremover. Man kan ikke la alt det tunge få vinne. Det er jeg ikke interessert i. Jeg vil at mitt liv skal ha et mangfold, og jeg utforske det så godt som jeg bare kan få til. Vi lever her og nå. Ta en dag om gangen. Det er viktige råd til meg selv. For jeg trenger ikke å stresse med så mye annet nå. Gode dager for meg og min familie er aller viktigst!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg