Jeg elsker hårbøyler!

Jeg tror at mange av dere har fått med seg at jeg simpelthen elsker å bruke hårbøyler! Og jeg har etter hvert fått meg en veldig stor kolleksjon her hjemme. Jeg samler faktisk på dem, og jeg vet at det veldig hærbøyer å velge mellom på hyllene mine. Men jeg har da altså kjøpt dem billig fra utlandet. Det ville ikke vært mulig for meg å ha denne samlingen dersom jeg skulle kjøpt dem til vanlig pris i en butikk her hjemme. Da jeg har blitt veldig glad i å pynte meg, så er det ekstra kjekt å ha så mange å velge mellom.

Der er mange som har bedt meg om å vise hårbøylene mine frem her på bloggen. Dere kan også nå se dem på min Youtube kanal her. Som dere ser, så har jeg et mange forskjellige hårbøyler. Der er ulike farger, tekstiler og mønster. Noen er smale, og noen av dem er ganske kraftige i størrelsen. For meg så er det viktig å ha riktig tilbehør til antrekkene mine. Dersom jeg har en ensfarget topp, så kan jeg bruke en hårbøyle i samme fargenyanse med mønster. Dersom jeg har på meg en mønstrete topp, så velger jeg ensfarget hårbøyle. Det fungerer best for min del.

Der vil alltid være noen der ute som synes at dette er galskap. Men det gjør meg ikke noe. For de aller fleste har en eller annen ting som de liker ekstra godt, og som man ofte har et visst antall av. Det kan være hatter, smykker, ørepynt, vesker eller sko. Og for meg så er det altså hærbøyler som jeg virkelig elsker. Etter at håret mitt ble såpass langt, så passer det meg veldig fint å kunne bruke hårbøyler. Da kommer håret litt vekk fra ansiktet, og det er greit når jeg jobber eller synger. Men jeg bruker de ikke hver eneste dag. Jeg liker å variere.

Heldige meg som har en mann som godtar dette. Han var jo så snill, og fikset en skikkelig fin løsning for å oppbevare dem. Så jeg føler at de henger der nesten som i en butikk, og jeg kan velge akkurat det jeg føler for der og da. Det er kjekt å ha en slik interesse, og jeg koser meg veldig. Nå kan jeg bruke lang tid på å sette sammen antrekk, og finne den perfekte hårbøylen som passer. Det har blitt en mer gjennomført stil når det kommer til mote for min del. Jeg er klar over at alle ikke er så fan av å handle fra utlandet. Men jeg synes det fungerer helt fint for min del.

Dette er nesten alle mine hårbøyler, og jeg elsker dem! Håper du synes det var kjekt å få se dem i dette innlegget. Jeg gleder meg veldig til å bruke dem i tiden som kommer, og dere vil garantert se dem på ulike bilder av meg i fremtiden. For dette koser jeg meg med, og gleder meg over det fine utvalget som jeg har,

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg