Jeg elsker perle hårspenner!

Se på disse nydelige hårspennene! Er de ikke flotte? Jeg er så glad i dem, og skal bruke dem masse i tiden som kommer. Jeg har egentlig alltid vært litt svak for perler, og da måtte jeg jo bare ha tak i noen av disse nydelige hårspennene. Jeg vet at det var nok mest populært nå i sommer. Men jeg kommer til å bruke dem sammen med min høstmote fremover, og de skal være det lille ekstra som hever antrekket mitt. Jeg har virkelig fått sansen for mote og trender. Det er en hobby som bare vokser, og jeg koser meg skikkelig om dagene med å sette sammen antrekk som jeg skal bruke.

Små detaljer kan gjøre en stor forskjell, og det skal ikke så veldig mye til heler. Men man må jo ha et øye for detaljer, og det har virkelig jeg begynt å legge merke til. Men jeg er uten tvil en amatør, og ikke en som kan alt om verken mote eller trender. Jeg følger med på internett og sosiale medier, og har i hvert fall blitt mye mer oppmerksom på hva som skjer. Der er utrolig mange flotte kvinner og menn som virkelig er dyktige på mote. Og da kan det være lurt å følge dem på sosiale medier for inspirasjon, og ny kunnskap. Noen ganger passer deres tips for meg, andre ganger ikke. Sånn er det jo.

Disse godbitene skal jeg bruke flittig, og jeg gleder meg til å vise mer av det på min Instagram konto. Jeg har nemlig bestemt meg for å dele mer av min interesse der, og jeg koser meg med å lage litt forskjellige poster på mine kanaler. Hvilken hårspenne likte du aller best? Del gjerne med meg i kommentarfeltet!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg