Jeg elsker Skal vi danse!

Wenche Larsen

Nå skal jeg jammen meg kose meg hver lørdag fremover. For endelig starter høstens tv favoritt Skal vi danse! Jeg elsker å danse, og det kribler i beina når jeg ser på kjendisene som fyker over parketten. Men stakkars mennesker, som de må gjennomgå med treninger og nerver. Jeg må bare si at jeg synes samtlige er supertøffe som våger å kaste seg ut i dette i år!

For meg så er det kjekt å se hvordan de løser de ulike dansene, kostymene og musikken. Det er noe som trigges veldig når jeg ser på det, og jeg holder nesten pusten mens de danser. Faktisk så er jeg litt redd for at noen skal skade seg skikkelig, eller at nervene spiller dem et puss. Tenk å svinge seg der på direktesendt tv helg etter helg. Ja, jeg har så stor respekt for dem som våger og orker dette kjøret!

Hvem heier dere på? Har dere en forhåndsfavoritt? Jeg er svært spent på å se Funkygine, Trine Haltvik og Per Sandberg. Det er litt av en miks av mennesker som er med i år. Jeg vil nok finne en klar favoritt etter hvert som sesongen starter skikkelig. Men jeg håper virkelig at alle sammen holder seg skadefrie, og at de får oppleve en mestring gjennom dansen.

Kos dere i kveld folkens, og så heier vi litt på alle sammen i kveld! Jeg gleder meg i hvert fall veldig til å følge med fremover! Vi snakkes litt senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg