Jeg elsker sterke farger!

Jeg har blitt veldig glad i sterke farger! Det gjelder på både klær og tilbehør. Før i tiden var der veldig mye svarte klær i skapet mitt. Sånn er det ikke lenger. Jeg har blitt mye flinkere til å velge sterke farger til min garderobe. Og jeg føler at det passer meg veldig fint. Det er så godt på vite at nå er våren endelig i gang, og etterpå kommer jo sommeren. Herlige årstider som jeg virkelig blir glad av. Nå skal jeg ta godt vare på meg selv i tiden som kommer, og jeg vil fokusere på eget velvære. Det er en del av meg som ofte ramler sammen i de rundene hvor jeg sliter.

Grønt er en av de aller beste fargene akkurat nå. Jeg er så glad for at min selvtillit har vokst, og at jeg våger å være meg selv. Det er noe som jeg alltid kommer til å måtte jobbe med. Men jeg merker selv at valgene som tas nå, er annerledes enn tidligere. Jeg vil ha min egen stil, og ikke la andre styre min egen smak. Vi er ulike mennesker, og liker forskjellige stiler. For meg så er det veldig viktig at jeg er trofast mot min egen smak.

Vi må være oss selv, og være stolt over en selv. Det har jeg lært meg på den harde måten. Nå er jeg endelig der at det føles ok. Noen dager er bedre enn andre. Men jeg kan se en tydelig utvikling det siste året. Jeg har kommet nærmere meg selv, og funnet en større ro inni meg. Det handler om mange ting. Og fargerike klær en liten brikke i et stort puslespill. Hver dag forsøker jeg å ta vare på meg selv. For jeg vet at det er viktig. Jeg må gjøre den jobben selv, og gi meg selv muligheten til å synes i samfunnet akkurat slik som jeg er !

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg