Jeg er bare meg!

God morgen!

Jeg har tenkt en del den sisten tiden. For når man endelig ser at man blir lagt merke til, så starter der noen tankeprosesser inni hodet mitt. Men jeg har føttene godt plantet på jorden, og jobber meg videre hver eneste dag. Men jeg vet i hvert fall at det ikke kan nytte å være redd eller sjenert. Her må man gå all in, og bare gjøre så godt som man kan. Akkurat sånn som man er, og ikke lage seg en slags “fasade”. Nei, jeg vil være meg. Og så får man se da hvordan dette går i tide fremover.

For meg så er hverdagen akkurat sånn som den skal være. Full av vanlige husmor aktiviteter, og kjøring av ungene overalt. Ukene flyr av sted, og jeg forsøker etter beste evne å henge med i svingene. Jeg er glad for å bo i lille Mandal, og her får jeg ro til å bygge meg selv sakte opp. Både som privatperson, men også som micro influencer. Det er spennende på begge områder. og jeg føler meg i ganske god form for tiden. Jeg kjenner at treningen virkelig hjelper meg, og at jeg bare må ha den i hverdagen min.

Nå må jeg bare ta en dag om gangen. Følge planen min, og være strukturert. Det kommer garantert til å hjelpe meg videre, og jeg gleder meg. Noen ganger så kan man liksom kjenne at endringer er i ferd med å skje, og det trigger meg på en positiv måte nå. Tenk at jeg nå endelig føler meg i såpass god form, og kan klare meg ganske så godt på mange områder. Det er et resultat av beinhard jobbing, og en stahet som jeg er glad for å ha inni meg. Så nå tar jeg fatt på denne uken med glede!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg