JEG ER CRAZY!

God kveld!

Jeg er en dame som trenger humor i hverdagen. Man er nødt til å ha litt galgenhumor, og ikke være så veldig selvhøytidelig hele tiden. Noen ganger får jeg så lyst til å tulle og tøyse, men så er der noe som stopper meg. Men de som kjenner meg godt, vet at jeg elsker masse latter og en ganske drøy humor på visse områder. Det er jo så ubeskrivelig deilig å kunne le skikkelig, og bare kose seg sammen med vennegjengen. Vi blir altfor ofte sugd inn i alt det alvorlige som skjer rundt oss, og skuldrene er nokså stive til tider. Men når man kan ha en fin kveld i godt selskap, så er det så frigjørende å få en skikkelig latterkule. Jeg er ikke så veldig redd for å by på meg selv heller, når jeg føler meg trygg nok. Når jeg skal til bilder, så blir jeg fort oppstilt og stiv. Så vi øver på å bli mer løs og ledig, også foran kameraet. Min gode venninne har sagt ja til å hjelpe meg med bilder, så vi kommer nok til å prøve og feile litt. Men vi skal ha det kjekt!

Noen ganger så lengter jeg etter bekymringsløse kvelder, og tid sammen med mine venninner. Når alle sammen har det bra, og livet faktisk er ganske ok for oss alle. Men god mat og festlig lag. Det er så viktig å unne seg sånne kvelder, og jeg håper vi klarer å få det til å høst. Når man velger å by på seg selv i offentligheten, så må man også våge å være seg selv. På godt og vondt. Så derfor tuller jeg litt på noen bilder, og er ikke så redd for å legge dem ut heller. Jeg er som jeg er, og det får dere faktisk bare tåle. Der er nemlig masse moro som skjer i livet også, og det ønsker jeg å vise mer av til dere. Flere glimt fra min hverdag, og ting jeg som jeg driver med. Har fortsatt masse å lære om blogg og sosiale medier. Men jeg gleder meg veldig til å fortsette med det i tiden som kommer. Håper at vi kan bli enda bedre kjent med hverandre. Jeg skal ihvertfall by på meg selv!

Ha en fin mandagskveld, og nyt de gode øyeblikkene!

Klem fra Wenche

 

6 kommentarer
    1. vet du hva galgenhumor er? å tulle på bilder er ikke det. Kan du komme med eksempler på hvordan drøy humor du har?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg