Jeg er en “gammel” blogger!

Det er ikke så enormt mange damer på 41 år som har sin egen blogg og Youtube kanal. Jeg er en “gammel” blogger. Men det lever jeg veldig godt med. For jeg har lagt en del år bak meg, og vet at jeg er kommet inn i en annen periode i livet. Jeg sammenligner meg ikke med de unge jentene som blogger om sine interesser. Men jeg håper at der kan være plass til meg også. Selv om jeg har et annet innhold på min blogg. Noen ganger tviler jeg litt på det. For jeg merker jo at bloggen ikke vokser like mye som hos en del unge bloggere. Jeg tror at min vekst kommer til å gå ganske sakte, men jeg har fortsatt masse å hente der ute!

Jeg liker å drive på med mine kanaler. Det er kjekt, og jeg kommer enda noen flere steg videre mot det jeg ønsker. Nå skjer der ganske mange ting hos meg som kan hjelpe på dette. Men det er litt som gjenstår før jeg kan komme meg videre. Derfor jobber jeg så godt som jeg bare kan med å øke min synlighet i samfunnet. Det krever sin tid, og det er ikke alltid enkelt. For jeg ønsker å ha innhold på mine kanaler som gjenspeiler livet mitt her og nå. Jeg har ikke den samme hverdagen som yngre jenter har. Og da blir det en del innhold som er annerledes. Men min målgruppe er ikke de unge. Jeg vil gjerne nå ut til de som er litt eldre.

Man kan ikke blidgjøre alle sammen der ute. Jeg driver min blogg og mine kanaler slik som jeg selv ønsker. Men jeg følger selvfølgelig med på det som skjer i bransjen, og tar med meg det som passer inn hos meg. Jeg gleder meg veldig til å videreutvikle mine kanaler i tiden som kommer. Jeg ønsker å kunne gi Dere bra innhold, og bedre kvalitet på videoene mine. Da må jeg lære meg noen flere triks,. Det er det som jeg øver på nå!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

4 kommentarer
    1. Det er nok av bloggere i ulike aldersgrupper, mange er mye eldre enn deg. Du har bare ikke funnet dem 🙂

      Jeg hørte forresten på coverversjonen din av Hellbillies-sangen Finaste eg veit, på youtube. Skal si du har god stemme! Du er jo stappet med ressurser, jente! Selv synger jeg som ei kråke, så det er bedre å holde nebbet igjen og heller lytte til andres sang..hehe.

    2. Man må gjøre det man føler er morsomt selv på sin blogg. Jeg er jo enda eldre enn deg. Men tuller og leker og koser meg. Og driver i snegletempo jeg også. Blir ikke noe større akkurat. Har ikke så mange lesere, men en del sidevisninger 🙂 Og mest av alt. Koser meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg