Jeg er en stolt influencer!

Det skjer ganske mange ganger at jeg møter mennesker som er uvitende om hva en influencer egentlig driver med. For de tenker automatisk på alle de rosabloggerne som kan være litt voldsomme for enkelte. Jeg blir ganske oppgitt noen ganger. For alle som er influencer, har sitt eget språk og innhold på sin blogg. Man skal ikke sette alle sammen i samme bås. For vi er jo så forskjellige. Jeg er stolt over å være influencer på min egen blogg, og egne sosiale kanaler! Det er jo opp til meg å lage noe som jeg kan stå inne for i all fremtid.

Nå er jeg i en fin periode, og jeg koser meg med jobben min. Det er noe som jeg virkelig ønsker å fortsette med. Da vet jeg at det vil alltid være noen som reagerer negativt på det jeg gjør. Jeg velger å la nett trollene være i fred. Det er ikke noen vits i å diskutere med dem. For dersom de ikke liker meg, så trenger ikke jeg å gi dem noe av min energi og tid. Jeg vil heller fokusere på mine følgere, og skape innhold som Dere liker! Det er komplett umulig å få til at alle liker det jeg gjør. Sånn er livet. Men jeg kan fokusere på det som gjør meg godt, og så kan jeg kommunisere med alle de flotte følgerene mine!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg