Jeg er en stolt mamma!

I dag er jeg en ekstra stolt mamma! For i ettermiddag skal jeg se at vår eldste sønn får vitnemålet etter 10 år skolegang! Det går nesten ikke an for meg å forklare alle de følelsene som jeg kjenner på akkurat nå. For jeg vet hvordan dette har vært, og hvordan vi har kommet oss velberget gjennom det. Det er ikke lett å fokusere på skolen når livet byr på vanskelige tider.

Jeg har stått opp tidlig hver eneste morgen, og sendt ham til skolen. Det er min jobb som mamma, og jeg har jobbet hardt. Men jeg skal i dag tenke aller mest på det som har endt godt, og som skal skje fremover. Det er så rart for meg å være mamma til en gutt som skal begynne på videregående skole til høsten! Har vi virkelig blitt så gamle? Det har jammen meg gått fort unna!

Å være mamma er det aller største i livet mitt! Og jeg har gått inn i det med hele meg. Midt i alt dette har vi kommet oss gjennom skilsmisse og flytting. Det er ikke lette tak for barna når alt blir snudd opp ned. Men for oss så var det helt nødvendig, og helt riktig. Så jeg har heller fokusert på å komme oss gjennom det sammen. Og at mamma har vært tilgjengelig hele tiden siden vi flyttet.

Vi har kommet gjennom grunnskolen, og for oss så er det en seier! Jeg er så utrolig stolt, lettet og glad. Nå skal vi kose oss på markeringen i ettermiddag, og jeg kommer nok til å bli ganske så rørt. I sånne tilfeller blir jeg nemlig skikkelig sippete. Men det får stå sin prøve. Jeg er i hvert fall så sprekkeferdig av stolthet som det er mulig å bli! Min lille prins har blitt en stor og flott gutt!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg