Jeg er fornøyd med ABIP!

God kveld!

Nå har jeg faktisk fått nok av den skittkastingen som foregår i media rundt min mentor , Anne Brith Davidsen. Jeg klarer rett og slett ikke å unngå å si min mening om det som skjer. For nå går det altfor langt. Jeg er ikke enig i det som blir sagt fra denne Facebook gruppen. Vi startet alle sammen på ulikt nivå, og jeg føler at kurset har gitt meg verdifull kunnskap, og personlig vekst. Jeg har sett at en av klagene går på manglende telefonkontakt. Anne Brith har hatt fast telefondag hver tirsdag i flere måneder. Og vi har blitt oppfordret til å ringe hvis det er noe som vi trenger hjelp til. Så det er fullt mulig å få kontakt med mentor ofte. Jeg vet at hun faktisk ringer opp igjen dersom du ikke når henne med en gang. Det er min erfaring ihvertfall.

Jeg er en blogger som oppdaterer dere tre ganger per dag. Det er et valg som jeg selv har tatt, og jeg ønsker å få flere lesere. Når jeg jobber her hjemme, så er det ikke noen andre som bestemmer hva jeg skal skrive om. Heller ikke når det skal publiseres. Jeg bestemmer det helt selv, og jeg trives veldig godt med det. Selv om jeg deltar på ABIP, så gjøres jobben alene. Og for meg er det ekstra viktig å kunne skrive om det jeg tenker eller føler. Noen ganger med en gang det skjer, og andre ganger etter lang tid. Det handler jo om mine egne prosesser, og der er ikke et kalkulert tidsskjema bak det. Noen ganger trigges følelsene mine, og da skriver jeg om det temaet som føles riktig der og da.

Å komme seg videre i denne bransjen, krever en skikkelig solid innsats. Ingenting kommer gratis, og man må forberede seg på mange dager med liten gevinst. For meg så er det viktig å gjøre ting riktig, og ta i mot den kunnskapen som jeg trenger for å bli enda bedre. Det er jo gøy å utvikle seg, og faktisk se at fremgangen kommer sakte men sikkert. Jeg vet at det er mine innlegg, og min kreative side som vises på mine kanaler. Det nytter ikke å forsøke å være noe annet enn den jeg faktisk er. Der er heller ikke noe stort bloggermiljø her på Sørlandet, og jobber på egenhånd fra mitt hjemmekontor. Det passer meg bra, og jeg har virkelig fått lyst å skape enda mer innhold til alle dere som følger meg.

Å bygge opp sitt eget brand, tar lang tid. Men jeg har de siste månedene jobbet etter den kunnskapen som jeg har fått av kurslederne på ABIP. For meg så har det vært en reise med både oppturer og nedturer. Men jeg har virkelig tatt nye steg, og brukt min nye kunnskap på en positiv måte. Der er uro rundt ABIP akkurat nå, og det er trist. Men jeg ønsker å si at for min egen del, så er jeg godt fornøyd med kurset. Jeg har god kommunikasjon med min mentor, og vi har snakket sammen underveis når man har møtt på utfordringer. Mine kanaler har vokst betraktelig i løpet av kursperioden, og jeg gleder meg til å følge kurset videre.

Dette innlegget er mitt initiativ, og jeg er ikke på noen måte pålagt å skrive dette innlegget. Men der er mange som spør om min mening, og da velger jeg å kommentere det her nå.

Ha en fortsatt fin kveld, så snakkes vi igjen senere!

Klem fra Wenche!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

22 kommentarer
    1. Og hvis du skal ha noen sjanse til å tjene penger på bloggen din, så bør du kutte kontakten med AB og abip umiddelbart. Ingen seriøse aktører vil assosieres med hva hun står for fremover og det vil gå utover dere som støtter denne tvilsomme bedriften hennes.

    2. Om du skal satse på denne bloggingen din så tror jeg ikke du bør velge samme taktikk som din høyt elskede mentor. Om du velger å uttale deg i en sak, som ser ut til å kunne bli stor, må du også tåle å stå for det du sier og tidligere har sagt. Sletting av innlegg og kommentarer er feigt, og du må tåle at folk er kritiske.
      At du ikke tør å ta opp kampen mot ABIP er det vel ingen som blir overrasket over, men ikke undergrav de som faktisk har mot til å gjøre det!

      1. Enig med Q her. Når man kaster seg inn i en sak med hodet først og bruker ord som skittkasting og nå er det nok så må man tåle motargumenter.

    3. Hva tenker du om innlegget du skrev da du fikk beskjed om at du var en av de få heldige utvalgte som fikk være med også viste det seg i etterkant at her fikk alle som var villige til å betale for det være med? Fikk du det du ble lovet her? Har du fått alt du mente du skulle få i det innlegget? (Spørsmålet er retorisk, for du har jo ikke fått det du var så glad over å få muligheten til. Det var en løgn)

    4. Sånn jeg ser det så har heller ikke du fått det som ble lovet. Du har ikke blitt toppblogger, ikke lever du av bloggen, ikke har du fått 1000 nye følgere på Insta i mnd. Såvidt jeg kan se har du kun litt over 900 følgere der. Så det at du er fornøyd med dette kurset er for meg en gåte. Du har jo betalt en stor sum for.. hm tja, ingenting?

    5. Om Anne Brith har telefondag hvor man kan ringe henne en dag i uken, er ikke dette noe annet enn dere ble lovet hvor hun skulle ringe hver 14. dag?

        1. Er det ikke da ok å være litt misfornøyd engang? De har tross alt betalt flere tusen kroner. Hadde de betalt det om de visste på forhånd? Isåfall har Anne-Brith løyet for å få folk til å kjøpe kurset, med andre ord svindlet.

    6. Så det du sier er at alle som kommer med negative opplevelser, eller skittkasting som du beskriver det som, er løgnere? Er ikke det å undergrave at andre kan sitte med en annen opplevelse enn deg?

        1. Tror ikke du har fulgt med i timen.
          Kritikken går ikke ut på dårlig relasjon med din “mentor” . Men folk har ikke fått det de har betalt for. Altså de har kjøpt en vare som viste seg å være noe annet enn først forespeilet. At du har fått din vare er fint for deg, men dessverre har ikke alle det. Det må du respektere. Viktig egenskap å respektere at vi mennesker kan ha ulike opplevelser.

        2. Du sier jo da ikke bare din mening og opplevelse rundt kurset, du skriver jo direkte i kommentarfeltet at du ikke er enig i påstandene. Rart å kalle de påstander også når «påstandene» har så mange bevis. Du skriver også at du VET at Anne brith ringer tilbake og at alle får tak i henne, da kommenterer du jo ikke bare rundt din opplevelse.

            1. Og Mette er også veldig tydelig på at flere er fornøyde. Jeg er glad du er fornøyd.

              Men det jeg lurer på er hvordan du kan si deg uenig i «påstander» som har blitt til fakta basert på alle de bevisene som er fremlagt? Dette er jo ikke ting de mener, ABIP har drevet med villede markedsføring og kursleder HAR oppført seg uetisk og dårlig i de meldingene som er lagt ut. Hvordan kan du si deg uenig?

              At du sier din mening er jeg «all for» og det bør du også gjøre, men du undergraver andre sin opplevelse og kaller dem indirekte løgnere i dette innlegget selvom du ikke ser det selv. Jeg heier på deg Wenche og syntes du gjør en kjempe innsats med bloggen din og ditt fokus på psykisk helse, men du burde holdt deg for god til å kommentere og komme med «fakta» om en sak du egentlig ikke vet mer enn hvermannsen om. For som du selv sier, du kan kun tale for deg selv.

              1. Jeg hadde et behov for å si hva jeg sitter igjen med etter kurset. Hele situasjonen er trist, og det er vondt å være en del av det. Noen ganger tar jeg ordet, og sier min mening. Det står jeg for.

    7. Hvorfor meldte du deg inn i Facebookgruppen hvis du var fornøyd? Den var jo for de som ikke var fornøyd..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg