Jeg er gal!

I løpet av en uke produserer og poster jeg 21 blogginnlegg. Tre innlegg hver eneste dag. Det blir 1095 innlegg på et år. Hvert ord skrives av meg, og jeg har ikke noen fasit. Og så poster jeg 21 innlegg på Instagram i løpet av uken. Pluss alt som kommer på story og Snap Chat hver eneste dag. Når jeg da plusser på 6-7 videoer også hver uke, så tror jeg dere skjønner at dette er faktisk en jobb.

Det merkelige er at hodet mitt fortsetter hver eneste dag å produsere nye ideer. Jeg kan nesten ikke skjønne det selv engang. For inni dette hodet foregår der et tankekjør som man kan bli matt av. Det kan minne om ADHD, men jeg er traumatisert. Jeg er jo på en måte litt takknemlig for at hodet mitt jobber så mye. For det hadde vært umulig å produsere så mye innhold med et rolig hode.

Jeg jobber med meg selv hver eneste dag. For det er ikke enkelt å få alt til å stemme overens. Tanker og følelser skal ivaretas, og jeg skal være god mot meg selv. Når jeg får lov til å skrive av meg en del stress, så passer det helt fint inn i livet mitt her og nå. Jeg skjønner at dette kan være vanskelig å forstå for andre. Men sånn lever jeg, og det går faktisk ganske så fint med meg og mine nærmeste.

Det er litt galskap, ja jeg vet det. Men jeg må få lov til å være meg. Og da er det en dame som går all in for det hun ønsker seg. Dette gir meg en mestringsfølelse, og den er gull verd for meg. Jeg kommer alltid til å måtte jobbe hardt for å ha en god selvtillit. Men så lenge jeg trives så godt med det, så kommer jeg til å jobbe på min måte. Det kan være hardt å være meg, men jammen meg er det spennende også!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg