Jeg er glad i Dere!

Jeg er veldig glad i Dere! Det hadde jo ikke vært så kjekt å holde på med blogg og sosiale medier dersom ikke Dere ville følge meg. Så jeg er svært takknemlig for at Du bruker tiden din på meg og mine kanaler! Jeg kan allerede se på statistikken at vi blir flere og flere. Det er utrolig kjekt for meg, og det motiverer meg veldig til å stå på. Noen ganger så kan man føle at ting stagnerer. Men nå føler jeg endelig at jeg har vind i seilene, og at jeg kommer meg fremover. Takk til hver enkelt av Dere! Jeg er så glad for at mine innlegg kanskje kan hjelpe noen til å ha en bedre hverdag!

Det er til tider en ganske ensom jobb å skrive blogg. For man er sin egen sjef, og må stå for fremdriften helt selv hver eneste dag. Da trenger man en stor dose med motivasjon og stahet. Jeg har heldigvis klart å komme meg helt hit, og det har virkelig vært noen lærerike år for min del. Nå kjenner jeg at det skal bli godt å ha noen å sparre med i tiden fremover. Da kan jeg lære masse nytt, og jeg kan videreutvikle mine kanaler. Jeg håper at Du kan glede deg til å følge meg i min hverdag. Jeg skriver åpent og ærlig om oppturer og nedturer i livet mitt. Sånn er jeg som person, og jeg  liker å dele. Men jeg velger også å holde noe helt privat.

Nå skal det bli spennende å se fremover hvordan bloggen utvikler seg! Jeg håper inderlig at Du blir med meg videre på ferden. Takket være alle Dere som leser bloggen, så har jeg kommet dit jeg er nå i dag. Bloggen hadde ikke vært noen verdens ting dersom ikke noen vil lese den. Men for meg så er det veldig kjekt å merke at flere kommer til. Så jeg skal jobbe så godt som jeg kan for å lage bra innhold på mine kanaler i tiden som kommer! Tusen takk for alle de fine ordene som Dere sender til meg! Jeg er veldig glad i Dere!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg