Jeg er heldig som har følgere i alle aldre!

Jeg føler meg veldig privilegert som faktisk har følgere i alle aldre. Det ser jeg ut fra statistikken, og aller mest på de fine meldingene som jeg får av Dere. Det er så mange unge mennesker som virkelig trenger motivasjon til å være positive på egne vegne. Presset i dagens samfunn er så stort, og jeg ser at mange unge gutter og jenter takker meg for mitt budskap. Jeg kjenner at det rører meg dypt inni hjertet. For vi trenger sterke ungdommer som har troen på egne ferdigheter.

Det er også veldig koselig å få tilbakemeldinger fra godt voksne mennesker som tar i mot budskapet mitt med glede. Jeg forsøker så godt jeg kan å være til hjelp og motivasjon i hverdagen. Og de dagene hvor jeg selv sliter, så er Dere raske med å sende meg gode ord. Det er herlig å ha en toveis kommunikasjon med Dere. For vi har alle sammen noe å lære av hverandre! Alt dette fyller meg med masse energi og pågangsmot til å fortsette med mitt budskap.

Jeg er en dame som bryr meg om mine medmennesker. Og det ønsker jeg at mine kanaler skal bære preg av. For ja, jeg kan være interessert i kommersielle samarbeid etter hvert. Men hovedbudskapet skal alltid være personlig vekst, mestring og psykisk helse! Tusen takk til hver enkelt av Dere! Dere gir meg masse tillit når Dere sender meg personlige meldinger. Jeg forsøker å være et medmenneske, og håper at vi kan hjelpe hverandre til en enda bedre hverdag!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg