Jeg er heldig!

Jeg føler meg veldig heldig. For jeg har familie og venner som vil meg vel. Som hjelper meg gjennom de vanskelige periodene. Det er så uendelig godt å tenke på. Jeg vet at der finnes mennesker som vil meg vel, og som virkelig ønsker å hjelpe meg. Det er noe som jeg ikke tar som en selvfølge. Når jeg er sammen med dem, så føler jeg meg trygg. Jeg har vært åpen om min situasjon, og da møter jeg masse forståelse og omsorg. Det er noe som jeg trenger iblant. Selv om jeg er en voksen dame, så blir jeg ofte ganske usikker på meg selv. Det kan derfor være svært stressende å være meg til tider. For jeg er jo min verste kritiker. Heldigvis så blir jeg irettesatt av gode venninner dersom det er nødvendig.

Gjennom musikken så har jeg også funnet flotte musikere som ønsker å hjelpe meg videre. Det er så gøy å jobbe med ulike prosjekter sammen med erfarne musikere. Da blir jeg minnet på hvor heldig jeg faktisk er. Nå kan jeg endelig få drive med musikk på et høyere nivå, og vi har så mange planer. Det gjør at jeg føler meg heldig. Det gjelder nemlig å se på det som er positivt i livet. Hverdagen skal fylles opp med ting som gjør meg godt. Da er musikken gull verd for meg. Jeg gleder meg veldig til å jobbe med eget materiale sammen med mine musikkvenner!

 

Våren er rett rundt hjørnet, og det går mot varmere tider. Det gjør meg veldig glad, og det hjelper veldig på den mentale biten. Jeg skal kose meg sammen med de som jeg er glad i.  Nå er det viktig å komme seg ut i frisk luft, og være glad i det livet som man faktisk har. Jeg er heldig. Selv om helsen svikter, og jeg sliter med mange ting. Det er viktig for meg å tenke på alt det gode som jeg har i livet mitt. Da ser jeg at dagen ikke er så mørk likevel!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg