Jeg er i bedre humør!

Det er godt å kunne si at humøret mitt er bedre. Nå har jeg kommet meg gjennom en tøff høst, og ulike utfordringer før jul. Det var deilig å ha en liten pause slik at jeg fikk tid til å tenke over en del ting. Jeg føler endelig at ting er lysere, og at jeg kommer meg fremover i livet. Det går ikke så veldig fort, men jeg føler meg mye bedre. Det er viktig at jeg tar små steg fremover. Da er det best sjanse for at jeg ikke går på en ny smell med det første. Men jeg vet at sårbarheten min fortsatt er ganske stor, og at jeg er sensitiv. Jeg forsøker å bygge meg sterkere, og jeg føler at det hjelper meg nå. Det var deilig å komme seg på trening, og være sosial sammen med mine venner. Små ting som er med på å gjøre meg veldig glad og munter.

Musikken har definitivt blitt enda viktigere i livet mitt! Nå er jeg faktisk min egen låtskriver, og det har gjort meg stolt. Det er så utrolig stort for meg å oppleve denne utviklingen innenfor musikken. Jeg koser meg veldig når jeg spiller og synger sammen med gjengen. Når jeg opplever mestring, så blir jeg jo glad. Det er en bratt læringskurve på en del ting. Men det er jammen meg veldig kjekt for meg. Godt humør er viktig, og jeg elsker de gode dagene. Det handler om små ting som virkelig gjør en forskjell for meg og mitt liv. Noen ganger glemmer jeg å sette pris på hverdagen. Men den er faktisk ganske bra for tiden, og det skal jeg være takknemlig for. Det er kjekt å kunne delta på ulike aktiviteter, og føle seg ganske bra.

Jeg passer på meg selv nå. Det er veldig viktig for meg å kunne føle seg bra. Jeg bruker mer tid på meg selv, og koser meg med mote og sminke. Det er en ny følelse å faktisk føle seg ganske fin. Det er nesten litt skummelt å si. For jeg er verdensmester i å kritisere meg selv. Nå forsøker jeg å snakke fint til meg selv, og jeg merker forskjell. Det er faktis veldig viktig å vise seg selv den respekten. For jeg trenger ikke å slenge dritt til meg selv lenger. Der vil alltid være mennesker som ikke liker meg. Men jeg trenger ikke å være en av dem. Jeg har gitt meg selv nye sjanser, og det føles veldig godt. Nå våger jeg å tenke litt lenger frem i tid. Det kommer til å skje spennende ting, og jeg skal være klar til å gripe de mulighetene som kommer min vei!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Så fint å høre at du har kommet inn på et bra spor! Jeg pleier å si at man skal være sin egen bestevenn, og det ser det ut som at du klarer 🙂 Da kan man oppdage at kritikken man opplever å få fra andre egentlig sitter mest i sitt eget hode. Å oppdage når man er i en negativ spiral, og stanse den før den har gått for langt, er kjempeviktig! Lykke til videre ^_^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg