Jeg er i bobla mi!

Wenche Larsen

Nå er jeg klar. Forberedelsene er snart over, og jeg skal på scenen om et par timer. Aller først nå så skal jeg ha lydprøve, og så starter seminaret kl 09.00. Jeg er litt usikker på når jeg skal på scenen, men det får jeg vite om få minutter. Jeg er så fokusert på oppgaven akkurat nå, og kjenner at jeg har kommet inn i bobla mi. Det skjer hver eneste gang jeg skal på en scene. Da kommer adrenalinet, og jeg forbereder meg mentalt på forhånd.

Jeg gleder meg, og jeg skal gjøre mitt aller beste. Nå skal et stort antall mennesker få høre mine sanger, og det gjør meg skikkelig stolt allerede nå. Heldigvis så har jeg begge musikkterapeutene med meg på scenen. Og så vet jeg at der sitter mange i salen som ønsker meg alt godt. Det hjelper også. Men nå er jeg ganske bestemt, og må ha kontroll på lyden. Dette er spennende, og jeg kommer nok til å reagere i etterkant. Jeg merker at nå er hodet på plass, så da må jeg bare gjøre mitt beste.

Nå må jeg stole på meg selv, og på stemmen min. For jeg vet jo at musikerne er flinke, og de kommer til å levere bra sammen med meg. Vi er et godt team. Jeg har så masse glede av å gjennomføre sånt som dette her, og mestringen pleier å føles utrolig god etterpå. Kryss gjerne fingrene for meg, og send meg gode tanker de neste timene. Jeg skal oppdatere på sosiale medier utover dagen! Ha en fin dag, og la oss angripe dagen med positive tanker og følelser!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg