Jeg er i full gang!

Nå er jeg kommet godt i gang med jobbingen min etter pausen min i desember. Det har vært en måned som har gått kjapt, og jeg merker at det er travelt iblant. Men jammen koser jeg meg veldig også. Det er kjekt å se at innleggene mine blir lest, og at videoene mine blir sett. Jeg er svært aktiv på sosiale kanaler nesten hele tiden. Det er en veldig viktig markedsføringsplass for meg, og jeg klarer å bygge en merkevare. Det er ganske rart å tenke på. For jeg er merkevaren, og jeg bygger mitt eget firma steg for steg. Jeg tror at dette kommer til å gå bra, og at jeg kommer meg mange skritt videre i løpet av dette året her! Der ligger en del planer klar allerede, og jeg gleder meg til å kunne sette dem ut i livet.

Jeg er aktiv på Instagram og Facebook. Det er kanaler som jeg føler at jeg mestrer på en god måte, og jeg får frem budskapet mitt. Men jeg vet også at jeg er en av mange som vil ha oppmerksomheten der. Det er viktig for meg å holde meg oppdatert. For jeg må til enhver tid omstille meg dersom kanalene forandres over natten. Det er mange ting som jeg ikke kan så veldig mye om, og det er kjekt å lære mer hver eneste dag.  Jeg følger derfor nøye med når ekspertene utaler seg om hva som skjer. Jeg liker å jobbe på sosiale kanaler. Det er en viktig del av min jobb. Jeg må være synlig hver dag, og levere innhold som Dere liker.

Det er en lang vei å gå, men jeg liker det! Jeg tror at ting vil løse seg etter hvert. Nå er jeg veldig klar for å jobbe hardt, og ta meg selv enda litt lenger frem. Jeg må være tålmodig, og jobbe fokusert for å kunne nå frem. Jeg er helt sikker på at det er riktig for meg å drive med dette  i tiden som kommer. Jeg føler meg veldig heldig som har pågangsmot. Det er nemlig ikke alltid like enkelt å ha dette hver eneste dag. Jeg har blitt bedre på å ta litt fri i helgene. Nå har jeg fri fra Youtube i helgene, og det passer meg veldig fint. Noen dager trenger jeg å puste litt sammen med familien min. Det er noe som jeg har lært meg på den harde måten. Verden går ikke under selv om jeg tar fri lørdag og søndager. Bloggen min kommer ut med nye innlegg hver eneste dag. Men det klarer jeg fint!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg