Jeg er i Oslo!

Da har jeg komme meg til Oslo atter en gang! Jeg skal delta på Mental Helse sin konferanse i morgen, og så er det Ledermøte hele helgen. Det er kjekt å møte igjen gode venner som jeg har blitt kjent med gjennom arbeidet vårt. Jeg har noen veldig travle dager foran meg nå. Det kommer til å kreve masse krefter av meg, så jeg forsøker å ta det med ro nå i kveld. Overnatting på hotell er jo ganske digg, men jeg sover som regel veldig dårlig. For kroppen min stresser veldig når jeg er ute på tur. Det er som å være utenfor komfortsonen sin konstant. Jeg liker å være her, men er likevel i en slags beredskapsmodus.

Jeg håper at det kan bli noen kjekke dager. Det er litt deilig å komme seg litt bort også. Jeg kan ha fokuset på meg selv, og ta godt vare på de pausene som kommer innimellom. Det handler om å få seg nok hvile, mat og drikke. Da skal det gå fint. Jeg regner med å ha noen tøffe dager etterpå. Men de sorgene tar jeg ikke nå. Det kommer ikke til å bli sene kvelder på meg. Der jeg blitt ganske kjedelig. Men jeg orker rett og slett ikke å være veldig sosial til langt på natt. Det kommer nemlig mange utfordringer disse dagene, og hodet må være på plass. Det er greit med litt erfaring nå etter å ha vært med noen år. Nå vet jeg hva jeg må fokusere på , og hva som ikke er så krevende for meg.

Blogg og Youtube kommer som vanlig hver dag. Det er godt å kjenne at alt er planlagt, og jeg kan bare publisere det. Det er ikke tvil om at jeg har lært meg noen lure triks. Det er veldig viktig å ha en god plan. Da kan man fokusere på det man driver med der og da. Fem dager på tur hjemmefra er ganske lenge, så jeg kommer til å lengte hjem. Men jeg skal forsøke å kose meg masse også sammen med gode venner. Nå er det siste turen min som fylkesleder, så det kjennes jo litt vemodig. Men jeg vet at det var riktig beslutning for meg og min familie. Jeg skal heller fokusere på lokallaget, og ha energi til å være en god mamma og ektefelle!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg