JEG ER I SPAREMODUS!

God kveld!

Det er ofte sånn at når man rydder, så ser man hvor mye man egentlig har. Og sånn er det ihvertfall i mitt sminke/hudpleie utvalg. Det var ikke måte på hva jeg fant av skjulte skatter underveis i min ryddesjau tidligere denne uken. Jeg skjønte fort at nå må jeg roe ned på innkjøpene i de to kategoriene. Så da har jeg sagt opp ulike abonnement, og skal bruke opp det jeg allerede har stående.

Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det. For vi ønsker å teste ut mye forskjellig, men ender likevel opp med å bruke de vanlige favorittene.  Jeg liker å ha god oversikt, og vet at der mangler ikke på utvalg. Der er nok noe som blir kastet snart, men ellers er det mer enn nok. I tillegg er det jo greit å spare de pengene som før ble brukt på abonnement. Har du oversikt over alle dine abonnement?

Klem fra Wenche

2 kommentarer
      1. Hei! Jeg har perioder hvor jeg shopper en del, og perioder hvor jeg ikke gjør det. Føler at jeg ikke presser følgerne mine til å shoppe. Har svært sjelden reklame på mine kanaler. Når det gjelder spraytan, så har jeg valgt å si at det bruker jeg. Det er jo ganske synlig at jeg bruker det. Håper at jeg kan fortelle om det, uten at følgerne mine føler på press fra min side. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg