Jeg er ikke alltid enig!

Det er veldig spennende å ha hjelp fra profesjonelle aktører på mine kanaler. Men noen ganger er jeg ikke enig i det som jeg får beskjed om å gjøre. Og da lytter jeg til min egen magefølelse, og sier i fra. Det er det heldigvis takhøyde for å gjøre. For det er jo tross alt mine kanaler, og jeg bestemmer selv. Samtidig så er jeg klar over at man må ut av komfortsonen for å bli bedre. Så det er jo en balansegang. Men jeg kommer med mine synspunkter, og lar ikke alt gå motsatt vei enn det jeg ønsker meg.

Jeg er veldig spent på hvordan dette vil utvikle seg i månedene som kommer. For der skjer ting hele tiden, og jeg vil veldig gjerne lykkes. Jeg er en voksen dame, og jeg vet hva som er mitt mål. Da må man steg som fører en nærmere det konkrete målet. Å jobbe på internett medfører et eget ansvar. For vi påvirker andre mennesker, og da vil jeg stå inne for alt som skrives og fotograferes. Der er jeg veldig streng, og jeg kommer meg videre. Når man sier ifra, så kan man nemlig jobbe frem en løsning som alle parter er fornøyde med.

Tiden vil vise hvordan dette ender. Jeg er optimist, og gjør så godt som jeg bare kan. Men jeg er trygg på meg selv, og på egne grenser. Dermed vet jeg hva som er innafor for meg. Når jeg er uenig, så våger jeg å ta det opp. For sånn må det jo være, og sånn er det. Det var litt skummelt å si nei første gangen, men det gikk jo veldig fint. Jeg tror at man virkelig må stå opp for seg selv, og være sikker på sine egne grenser.

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg