Jeg er ikke den samme!

Jeg er ikke den samme Wenche som jeg var i fjor. Der har skjedd enormt mye i livet mitt det siste året. Og det er jeg jo så glad for! Men det er fort gjort å havne inn i det gamle tankemønsteret som jeg hadde da. Akkurat dette ble jeg minnet på her om dagen. For jeg har endret meg masse både på utsiden og innsiden. Likevel så klarer det gamle tankekjøret å lage hverdagen ekstra vanskelig for meg. Men nå er jeg her, og jeg skal fokusere masse mer på det som skjer her og nå i livet mitt.

Dette har vært en uke med masse følelser, og tårene har sittet løst hos meg. Ikke fordi jeg var trist, men fordi jeg har mestret nye utfordringer. Og å få slike bekreftelser, fyller meg med positiv energi. Da vet jeg liksom at jeg fortsatt har masse å gi, og at jeg kan få oppfylt mange drømmer i tiden som kommer. Det handler mye om å jage vekk negativiteten, og heller våge å rose meg selv i passelig mengde. Det er noe som jeg forsøker å lære, og jeg bommer iblant.

Her og nå er livet faktisk ikke så verst! Der finnes stadig vekk utfordringer som stjeler fokuset mitt, men sånn er det for alle sammen. Jeg føler på en måte at jeg nå etter hvert kan bli tryggere på at livet blir bra, og at jeg ikke må la negative tanker få lov til å råde. Akkurat det er en av de viktigste oppgavene som jeg må jobbe med i tiden som kommer. For jeg setter opp stengsler for meg selv, og det er ikke alltid nødvendig. Heldigvis så kjenner jeg på livsglede, og jeg ar endelig personlige ambisjoner igjen!

Livet er en reise for oss alle sammen, og vi forandrer oss underveis. Det er noe av det som fascinerer meg aller mest, og som gir meg håp. For det er ikke bare jeg som går gjennom ulike utfordringer. Det gjelder jo oss alle sammen. Du har kanskje et annet utgangspunkt enn meg, men jeg kan likevel leve et godt liv. Jeg gleder meg skikkelig til de neste årene, og jeg er så mye tryggere på meg selv nå. Det handler ikke om hva du var, men hva du velger å være nå!

La oss alle sammen jage vekk de negative tankene som holder oss nede! Sammen kan vi fokusere på det som er positivt, og som vil gjøre oss godt. Det handler om hvor vi legger fokuset vårt. Nå satser jeg hardt på egne ambisjoner, og det håper jeg kan inspirere deg til å gjøre det samme i ditt liv!

Ha en fortsatt fin fredagskveld ! Nå skal jeg fokusere på min familie resten av kvelden, og det skal bli godt med en natt i min kjæres armer! Vi snakkes i morgen tidlig her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg