Jeg er ikke dum!

Jeg er en voksen dame, og jeg tar mine egne beslutninger. Faktisk så er jeg en dame som tenker nøye over mitt liv, og tar mine valg på alvor. Det føler jeg at en del mennesker ikke tenker på. For der er en del mennesker som forsøker å fortelle meg hva jeg bør gjøre, hvem jeg bør jobbe sammen med, og hvem jeg bør kutte kontakten med. Det er fint at dere som følger meg ønsker å hjelpe meg. Men jeg må få lov til å ta mine egne valg, og gjøre det som er best for meg.

Denne bransjen som jeg nå er i , har ganske mange rykter på seg. Og der finnes så mange meninger om alt mulig. Jeg er voksen, og det innebærer at jeg faktisk bestemmer min vei selv. Det hender derfor at jeg blir provosert når dere hele tiden skal “advare” meg mot et eller annet. Nå kan det være at noen av dere blir skuffet, men jeg ønsker ikke at dere skal bruke så mye tid på mine valg. For jeg tar ansvar for eget liv, og jeg er verken naiv eller dum. Det er faktisk lov å bestemme helt selv.

Der er en del av dere som ikke liker at jeg er med på Anne Brith sitt influencer program. Men det er et valg som jeg står inne for, og jeg har tenkt å få mest mulig utbytte av dette året. Så får jeg ta en evaluering underveis, og finne ut hvor veien går videre etter det. For meg så har kurset til nå vært både lærerikt og krevende. Men jeg har fokus på mine egne kanaler, og jobber for å oppnå mine egne mål. Det er jo tross alt mine kanaler, og ikke min mentor sin.

Jeg ønsker derfor å be dere om å gi meg arbeidsro i tiden som kommer. Det er ikke nødvendig å sende meg advarsler eller rykter, Da forstyrrer du mitt fokus, og jeg ønsker å ta mine egne valg når tiden er inne. Jeg er heldig som har engasjerte følgere, så det er flott. Men la oss heller fokusere på de positive tingene i hverdagen, og ikke fokusere så mye på å spre negativitet. Dere skal vite at jeg er et oppegående menneske som klarer å tenkte selv. Der er ikke bare plusser i livet, og jeg takler det best på min egen måte.

Så vær så snill, ikke send meg så mye negativitet! La meg få lov til å leve livet mitt sånn som jeg selv vil. Det handler om å prøve og feile akkurat som alle andre. Og jeg er våken, og tar vare på meg selv!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg