JEG ER IKKE EN KOPI!

 

God morgen!

Det er viktig for meg å gjøre ting på min egen måte. Jeg ønsker ikke å kopiere noen ,eller kun tenke akkurat sånn som alle andre. Og ja, det ser man nok på bloggen også. For jeg har en annen måte å skrive blogg på, og det ligner en del på dagbok. Noen av dere liker ikke det, og sender meg kommentarer som er over streken. De blir ikke publisert, og jeg velger i noen tilfeller å blokkere mennesker som kun sender negativt dritt. Det er mitt valg, og det står jeg inne for.

Jeg har ikke noe behov for å være noen annet enn meg selv. Denne bloggen er min, og jeg velger selv hva innholdet skal være. Det fører meg kanskje ikke helt til toppen. Men akkurat det kan jeg ikke kun tenke på. Tall er gøy, men ikke alt her i verden. Det er lov å være glad for at tallene stiger, og likevel ønske å beholde sin måte å skrive på. Hvis alle skrev blogg på samme måte, så ville det jo bli forferdelig kjedelig i bloggverdenen.

Heldigvis får jeg fine kommentarer også, og det varmer hjertet mitt. Og jeg er endelig trygg på meg selv, og vet hvordan jeg ønsker å ha det på mine kanaler. Selvsagt skal man kunne ta i mot gode råd. Men jeg merker meg en stor forskjell i hvordan disse rådene blir fremlagt. Når de er pakket inn i dritt og negativitet, så ønsker jeg ikke å ta det innover meg. Da er vedkommende kun ute etter å spre negative følelser, og gi meg en dårlig dag. Som voksen dame, så setter jeg mine grenser for hva som er ok.

En blogg kan ikke likes av absolutt aller der ute, så det er helt ok. Jeg skal fokusere på det som gjør meg godt, og på de menneskene som heier meg frem. Da fylles jeg opp med positiv energi, og takler hverdagen på en god måte. Vi må være snille mot hverandre, og faktisk godta at man skaper ulikt innhold. Jeg er meg, og du er deg. Klaffer det, så er det jo gull. Men dersom det ikke gjør det, så bruk tiden din et annet sted. Det går helt fint. Ønsker deg en fin søndag, og håper at du får mange gode øyeblikk!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Bravo! Du har kommet deg veldig styrkemessig i forhold til tiden før du flyttet ut her fra blogg.no en stund. Grensesetting er viktig. ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg