Jeg er ikke et “A4-menneske”!

For meg så er det veldig viktig å kunne være ekte og ærlig. Jeg vil heller være litt annerledes. For jeg er som jeg er, og det er jeg faktisk stolt av. Man kan ikke løpe rundt i livet, og ønske at man ble skapt i en annen form. I voksen alder har jeg endelig funnet en ro og trygghet. Da kunne jeg være meg selv , uten å være engstelig for at det er feil. Det er veldig godt å finne roen inni seg. Jeg er ikke helt i mål, men er på veldig god vei. Slike ting skal ta litt tid, og man skal lande. Et turbulent liv er over, og jeg føler at nå finner jeg min plass. Der finnes ikke noen andre som er akkurat lik meg, og sånn er det jo for oss alle sammen. Så da skal jeg ikke kaste bort tiden.

Jeg føler meg fri som en fugl! Og det er så deilig å kunne bestemme selv i eget liv. Nå er jeg på et sted i livet hvor ting virkelig er i ferd med å ordne seg. Og det har jeg lengtet etter veldig lenge. Nå tar jeg nye steg fremover, og føler at det er i ferd med å løsne skikkelig. Det var på tide å gå videre i livet! Jeg gleder meg veldig til å se hva livet vil bringe av gleder og sorger. Frihetsfølelsen er helt enorm. Og hverdagen er ikke så tung. Ja, jeg blir fortsatt sliten og må hvile. Men jeg kommer meg kjapt i gang igjen. For jeg har en jobb som skal gjøres. Å jobbe som Influencer er ikke en “vanlig” jobb. Og da passer den jo fint til meg siden jeg ikke er et såkalt “A4” menneske.

Fremtiden ser lys ut, og jeg er så engasjert! Når man endelig kan se fremover, så er det en vidunderlig følelse. Nå skal jeg bruke tiden min veldig godt, og lage et trygt fundament for min karriere som Influencer. Å bli vist tillit var en avgjørende faktor for meg. Det var akkurat det som jeg trengte. Noen ganger må man ha litt hjelp til å komme seg videre. Og jeg er svært heldig som fikk det akkurat på riktig tidspunkt i livet!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg