Jeg er ikke perfekt!

Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er perfekt! Det er det faktisk ikke noen som er. For vi har alle sammen positive og negative sider. Sånn er vi bare. Og jeg har brukt masse tid i livet på å fokusere på de negative sidene mine. Men jeg har snudd det opp ned, og forsøker å være glad i meg selv akkurat slik som jeg er. Det handler om å akseptere seg selv , og finne de gode følelsene. Jeg har virkelig jobbet harde med dette over flere år, og det er så godt å endelig merke fremgang.

Det hender at jeg tråkker feil i hverdagen. Men her hjemme snakker vi samen dersom noen har gjort en feil. For jeg forsøker å lære barna mine at det er ok å gjøre noen feil iblant. Det viktigste er at man er ydmyk slik at man erkjenner sine feil og sier unnskyld. Jeg mener at vi voksne må gå foran som gode eksempler. Men det er ikke alltid like lett. Noen ganger sier man ting som man egentlig ikke mener. Da er jeg kjapp til å be om godt vær.

Selv om vi ikke er helt perfekte, så kan vi være fornøyde med oss selv. For så lenge man gjør sitt beste, så holder det som regel i massevis. Jeg merker at det er mer ro i livet mitt nå. For jeg har kommet meg gjennom en del prosesser, og har akseptert mer og mer av min situasjon. Da ble livet lettere å leve! Så husk det folkens! Vi er gode nok selv om vi ikke er perfekte!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg