JEG ER IKKE REDD!

 

God kveld!

Jeg har jammen meg vært innom en del ting de siste årene. Og både prøvet og feilet. Men det har lært meg masse om hvem jeg er, hva jeg ønsker å gjøre og hvordan jeg takler livet. Det er en god skole i seg selv. Men nå føler jeg at der lander mer og mer inni meg. Jeg er mer trofast mot meg selv, og det jeg elsker å drive på med. Musikken får lov til å blomstre, og jeg skal gi jernet. Der er så masse spennende som jeg kan få til med min egen musikk.

Endelig våger jeg å by på meg selv. Vise frem det jeg har kunnskap om, og som jeg gleder meg over å jobbe med. Balansen er i ferd med å bli riktig for meg. I podkast og blogg kan jeg formidle mine tanker og følelser. Og så kan jeg kose meg masse med mote og trender. Uten å ha vond samvittighet, eller la styggen på ryggen holde meg nede. Må fortsatt jobbe hardt noen dager, men så slipper det taket igjen. Det er så viktig for meg å ha det kjekt i hverdagen min.

Det er lov for meg å smile og le! Jeg kan få kjenne på en mestringsfølelse, og by på meg selv. Så lenge jeg ikke er redd, og jeg faktisk blir glad av det jeg gjør. Heldigvis er jeg i stand til å kjenne på denne nye gleden i livet, og ønsker å ha mer og mer av den. Ned med skuldrene, og bare ha det skikkelig spennende og fint. Sammen med venner og familie skal jeg nok få det til!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg