Jeg er ikke så redd lenger!

Jeg har ofte kjent på en slags redsel inni meg. Det har ganske mange ganger holdt meg tilbake. For det har vært skremmende å ta sin plass. Men nå er jeg ikke redd lenger! For jeg er blitt tryggere i meg selv, og jeg våger å være meg. Det er ikke sånn at jeg aldri er redd lenger. Men jeg er ikke så nervøs lenger. Det har blitt gradvis bedre, og nå koser jeg meg. Det har blitt ganske mange bilder og videoer etter hvert. Så da forsvant redselen for bilder og video. For når man eksponerer seg ofte for en ting, så forsvinner de negative tankene etter hvert.

Dersom man skal oppnå ting i livet, så må man våge å ta sjanser! Jeg har virkelig jobbet med meg selv de siste årene. For jeg vil ikke at resten av livet skal preges av fortiden min. Nå er jeg lenger så negativ inni hodet mitt. Etter noen vanskelige år, så skal jeg endelig få kjenne på glede og mestring. Det er ikke lett når man er redd for ting. Så jeg kjenner at takknemligheten er stor. Det er virkelig deilig når man merker at redselen er borte på noen områder. Hver dag må jeg gjennomføre mine planer, og være stolt over det jeg klarer.

Man skal ta kroppens signaler på alvor. Så jeg har fokuset på det som gjør meg godt. Da blir jeg jo gradvis sterkere, og kan klare mer og mer. Det er ikke så mange år siden jeg ikke ville tatt en eneste selfie eller video. For jeg hatet meg selv. Takk og lov for at terapi har hjulpet gjennom dette. Nå kan jeg pushe meg selv fremover, og føle meg bra underveis! Det er en seier for meg!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg