Jeg er inspirerende, glad og annerledes!

Jeg har tenkt masse på hva jeg egentlig ønsker å formidle på mine kanaler. Og sammen med min mentor, kom vi frem til tre ord som beskriver meg som Influencer. Jeg er inspirerende, glad og annerledes. Det tok litt tid for meg å vende meg til de ordene. Men nå er jeg enig. For jeg har fått så mange flotte tilbakemeldinger i de årene som jeg har hatt bloggen min. Det har vært ganske mange som har sagt at min blogg inspirerer dem. Det gjør meg stolt. Og jeg er en dame som smiler masse når dagene er gode. Jeg liker å sende et smil ut til alle om jeg møter på min vei. Sånn har jeg egentlig alltid vært.

Men nå kan jeg virkelig si at jeg føler meg glad! Jeg har hele livet følt meg annerledes enn andre. Ikke alltid i en positiv måte. Men at jeg ikke har passet inn. Nå er jeg som voksen fortsatt ganske annerledes. Men jeg velger å være meg selv, og da er det ikke farlig å bli kalt annerledes. Faktisk så er jeg veldig heldig som skiller meg litt ut fra det vanlige. Det er en fordel når man skal jobbe som Influenser . Etter mange år med fravær av selvtillit, så er jeg i ferd med å finne ro i meg selv. Og jeg vil være meg selv. Det er ikke noe poeng i å ha på seg en maske. Jeg vil skrive ekte og ærlig. Så er det opp til hver enkelt om en ønsker å følge meg på internett.

Det er viktig for meg å vise barna mine at vi er verdifulle akkurat slik som vi er. Da kan jeg ikke forsøke å skjule meg selv, og min væremåte. Jeg ønsker heller å vise dem at jeg står opp for meg selv, og at jeg våger å være meg selv. Samme hva som skjer så skal mamma være mamma. Og jeg skal ikke skjemmes over meg selv i noen som helst situasjon. Som alle andre så kommer jeg til å feile iblant. Men jeg skal ha riktig fokus, og vise frem den personligheten som jeg har!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg