Jeg er klar for 2020!

Er det flere enn meg som gleder seg til å starte et nytt år? Vet dere noe, jeg er så klar for å komme i gang. Det er nesten irriterende lenge til det endelig er hverdag igjen. Men så kommer nok alvoret tidsnok uansett. For min del så har jeg så mange spennende ting foran meg. Og det gjør meg veldig utålmodig, og skikkelig spent. Det er ikke alt som er like kjekt, men jeg vet med sikkerhet at 2020 vil gi meg verdifulle erfaringer. Hva som kommer frem i løpet av året, er det ikke noen som vet. Men jeg har en god følelse, og er klar til å begynne på denne reisen.

Nytt år er tiden for å starte med nye prosjekter. Men jeg skal ikke starte med for mye på en gang. Det har jeg nemlig lært litt om dette året. Jeg må fokusere på klare mål, og jobbe beinhardt for å komme meg dit. Ingenting kommer gratis her i verden, så man må gjøre så godt man kan. Jeg har private mål, og offentlige mål. For jeg verken kan eller vil dele alt her på bloggen. Men dere som kjenner meg litt, vet at jeg alltid har nok å bryne meg på. Utfordringer pleier å komme til meg, og de er jeg ganske flinke til å komme meg gjennom. En dag om gangen, og små steg videre.

I 2020 skal vi nok få kjenne at ungene vokser enda mer til, og at vår hverdag kanskje blir litt annerledes. Minstemann skal starte på ungdomskolen i august. Så da er vi ferdige med barneskole. Rart å tenke på, men ungene vokser til. Det er viktig å la noen milepæler få synke litt inn, og så kan må gå videre. Men det som er aller viktigst for meg, er familien. Så jeg håper inderlig at 2020 blir et godt år for oss alle sammen. Jeg skal fortsette med mitt hjemmekontor, og være tilgjengelig for ungene. Min mann skal fortsette med sin jobb som trailersjåfør.

Jeg gleder meg skikkelig til nyttår, og føler meg mentalt klar for å starte det nye året. Håper at du også gleder deg til 2020, og at jeg kan dele mye kjekt sammen med dere! Kos dere masse i kveld, så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg